کد خبر : 1654406 | 17 آذر 1398 ساعت 19:59 | 130.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عجیب هواداران یوونتوس از رونالدو

هواداران یوونتوس اعتراض خود به مائوریتسیو ساری را به گوش ستاره پرتغالی رسانده اند.

درخواست عجیب هواداران یوونتوس از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یوونتوس در حالیکه می توانست با برتری مقابل لاتزیو دوباره صدرنشین سری آ شود، در دیداری عجیب و پرحاشیه در پایتخت ایتالیا با نتیجه 1-3 مغلوب این تیم آماده شد تا فاصله اش با اینتر صدرنشین به دو امتیاز افزایش پیدا کند.

 

اما کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد برخی هواداران یوونتوس با مراجعه با پیج این ستاره پرتغالی خواهان اخراج مائوریتسیو ساری از این تیم شده اند. هواداران یووه معتقدند ساری قادر نیست بهترین بازی ممکن را از رونالدو بگیرد و یکی از دلایل افت این ستاره پرتغالی، سرمربی جدید یوونتوس بوده است.

 

1457615

 

سیستم 3-3-4 مورد استفاده ساری زمانی موثر است که یک مهاجم گلزن و دو وینگر گلساز در زمین حضور داشته باشند، اما حضور همزمان گونسالو ایگواین، مهاجم مورد علاقه ساری و رونالدو، باعث افت ستاره 34 ساله بیانکونری شده است. هواداران یوونتوس خواهان حضور سرمربی تازه برکنار شده تاتنهام یعنی مائوریتسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم هستند.

 

این نارضایتی در شرایطی ایجاد شده که صدرنشینی و صعود یوونتوس در گروه خود در لیگ قهرمانان قطعی شده و علیرغم حضور در رتبه دوم جدول سری آ بعد از اینتر، هنوز هم این تیم از شانس بالایی برای قهرمانی در ایتالیا برای نهمین فصل متوالی برخوردار است و در چنین شرایطی برکناری مائوریتسیو ساری منطقی نمی باشد.

دیدگاه‌ها