کد خبر : 1654408 | 17 آذر 1398 ساعت 20:40 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و تغییری که شاید لزومی نداشت!

کالچومرکاتو در گزارشی به مقایسه یوونتوس تحت هدایت مائوریتسیو ساری و مکس آلگری پرداخت.

یوونتوس و تغییری که شاید لزومی نداشت!

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در خانه لاتزیو، اولین شکست فصل بیانکونری رقم خورد و حالا تردیدها در مورد شایستگی ساری برای هدایت یوونتوس افزایش یافته است. سرمربی سابق چلسی در تابستان امسال جانشین مکس آلگری شد و حالا شروع او به خوبی سرمربی سابق یوونتوس نبوده است.

 

یک سال پیش و در پایان هفته پانزدهم، یووه تحت هدایت مکس آلگری 14 پیروزی و یک تساوی داشت و با 32 گل زده و هشت گل دریافتی، صدرنشین بوده و در مجموع 43 امتیاز کسب کرده بود. در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا، تیم آلگری علیرغم شکست مقابل منچستر یونایتد در صدر جدول قرار داشته و صعود خود را قطعی کرده بود.

 

1457895

 

در مقابل تیم مائوریسیو ساری در این فصل 11 پیروزی، سه تساوی و یک شکست داشته و 26 گل به ثمر رسانده، اما 15 گل دریافت کرده و با 36 امتیاز در سری آ در رتبه دوم قرار دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بی شکست بوده و صدرنشین است، اما یوونتوس با ساری هنوز موفق به قانع کردن هوادارانش نبوده است.

 

تفاوت در مقایسه مشخص است؛ گل زده کمتر، گل دریافتی بیشتر و هفت امتیاز کمتر. شاید یوونتوس ساری در مقایسه با تیم آلگری کمی زیباتر بازی می کند، اما این تغییر چندان موثر نبوده و البته یوونتوس گل های بیشتری نیزدریافت می کند که غیبت جورجو کیه لینی در این امر نقش مهمی دارند. با این شرایط هواداران یووه نگران هستند روند ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هم ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها