کد خبر : 1654490 | 18 آذر 1398 ساعت 11:55 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی ستاره موناکو شماره پیراهنش را فراموش کرد (عکس)

در جریان دیدار موناکو و آمیان اتفاق عجیبی افتاد و تیمو باکایوکو بازیکن موناکو که شماره پیراهن خود را فراموش کرده بود نزدیک بود در جریان یک تعویض اشتباهی از زمین بیرون برود.

وقتی ستاره موناکو شماره پیراهنش را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب در جریان دیدار موناکو و آمیان در لوشامپیونا که با پیروزی 3-0 موناکو به پایان رسید اتفاق عجیبی افتاد و تیمو باکایوکو ستاره موناکو که شماره پیراهن خود را فراموش کرده بود در جریان تعویض یک بازیکن دیگر قصد داشت از زمین بیرون برود.

 

1458014

 

تیمو باکایوکو که تابستان امسال به عنوان بازیکن قرضی از چلسی به موناکو ملحق شده در بازی دو تیم 90 دقیقه در میدان حضور داشت ولی در دقیقه 81 زمانی که داور چهارم کنار زمین ایستاد و تابلوی تعویض را بالا برد تا مشخص شود بازیکن شماره 14 موناکو باید زمین را ترک کند، باکایوکو مرتکب اشتباهی عجیب و غریب شد.

 

1458011

 

باکایوکو در این بازی پیراهن شماره 6 را به تن کرده بود ولی او که پیش از این مدت‌ها با پیراهن شماره 14 بازی کرده بود، گمان کرد همچنان پیراهن شماره 14 را به تن دارد و به همین دلیل دوان دوان به سمت خط کنار زمین رفت تا بیرون برود و ژان کوین آگوستین که منتظر ورود به زمین بود با تعجب به او نگاه می‌کرد و نمی‌دانست باکایوکو چرا به سمت او می‌آید.

 

1458015

 

باکایوکو پیش از امسال سابقه حضور در موناکو در دوره‌ای دیگر را هم داشته و در آن دوره همیشه با پیراهن شماره 14 بازی می‌کرد. این شماره گویا چنان در حافظه او ثبت شده بود که باکایوکو با دیدن تابلوی تعویض و شماره 14 به طرف خط کنار زمین رفت و حتی در حین نزدیک شدن به این خط دست‌هایش را بالا آورده و به تشویق هواداران موناکو مشغول شد.

 

1458016

 

وقتی از این طرف و آن طرف صداهایی بلند شد و چند نفر از بازیکنان و کادر فنی موناکو سعی کردند به او بفهمانند که دچار اشتباه شده باکایوکو که گیج شده بود با حالتی تعجب‌آمیز اطراف را نگاه می‌‌کرد و مدتی طول کشید تا بفهمد دچار چه اشتباهی شده است.

 

 

دیدگاه‌ها