کد خبر : 1654516 | 18 آذر 1398 ساعت 13:00 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در بلژیک: فلینی، اولین خرید مورینیو در تاتنهام

به گزارش رسانه‌های بلژیکی، ژوزه مورینیو با مروان فلینی تماس گرفته و از او خواسته با انتقال به تاتنهام در ماه ژانویه موافقت کند.

ادعا در بلژیک: فلینی، اولین خرید مورینیو در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بلژیکی Les Sports مدعی شد ژوزه مورینیو سرمربی جدید باشگاه تاتنهام با مروان فلینی، ستاره کهنه‌کار فوتبال این کشور تماس گرفته و از او خواسته با انتقال به تاتنهام در ماه ژانویه پیش رو موافقت کند.

 

1458051

 

با توجه به اینکه تاتنهام معتقد است به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، کریستین اریکسن، بازی‌ساز دانمارکی خود را از دست خواهد داد از همین حالا به فکر جانشینی برای او است. اریکسن با فرا رسیدن ماه ژانویه به شش ماه آخر قرارداد خود با تاتنهام وارد می‌شود و این باشگاه می‌داند که اگر بخواهد مانع از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد شود باید او را با قراردادی مناسب واگذار کند.

 

رسانه بلژیکی Les Sports مدعی است ژوزه مورینیو تصمیم خود را برای گزینه جانشین اریکسون گرفته و حتی شخصا با مروان فلاینی تماس گرفته و از او خواسته ماه ژانویه به تاتنهام ملحق شود.

 

1458053

 

فلینی در حال حاضر با پیراهن باشگاه چینی شاندونگ لوننگ تایشان در سوپرلیگ این کشور بازی می‌کند اما او در زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد سابقه بازی زیر نظر او را دارد و آقای خاص از شناخت کاملی نسبت به این فوتبالیست بلژیکی برخوردار است.

 

البته بعید به نظر می‌رسد هواداران تاتنهام از اینکه شاهد جایگزینی ستاره‌ای مثل اریکسن با فوتبالیستی مثل فلینی که این روزها در چین بازی می‌کند شوند، رضایت داشته باشند. فلینی بعد از اخراج مورینیو از یونایتد جایگاه خود را در این تیم از دست داد و اوله گنار سولسشر بعد از مدت کوتاهی او را از تیمش کنار گذاشت تا او راهی چین شود.  

 

دیدگاه‌ها