کد خبر : 1654537 | 18 آذر 1398 ساعت 13:28 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

شمایل خط دفاعی سپاهان بدون پورقاز؛

چالشی که قلعه نویی باید با آن کنار بیاید

امیرقلعه نویی که در مقابل شهر خودرو باید تیمش را بدون عزت پورقاز راهی میدان کند.

چالشی که قلعه نویی باید با آن کنار بیاید

به گزارش "ورزش سه"، در دسترس نبودن عزت پورقاز چیزی نیست که امیرقلعه نویی بتواند به راحتی با آن کنار بیاید. سرمربی سپاهان تا پایان هفته سیزدهم که با انجام 12 مسابقه برای این تیم همراه بوده و همچنین دو دیدار جام حذفی برابر خیبرخرم آباد و پیکان، همواره پورقاز و ولسیانی را به عنوان زوج قلب خط دفاعی تیمش راهی میدان کرده ولی حالا قلعه نویی می داند که دیگر تا پایان فصل خبری از این زوج نخواهد بود.


قلعه نویی البته با چالشی مشابه در بازی های گذشته تیم هم روبرو شده است؛ جایی که مرتضی منصوری را به دلیل مصدومیت در دیدار برابر پیکان از دست داد و سعید آقایی هم پیش از دیدار برابر نساجی مازندران از دسترس او خارج شد  تا مجبور شود از محمدرضا مهدی زاده در پست دفاع راست و شایان مصلح در پست دفاع چپ استفاده کند؛ تغییراتی که پاشنه آشیل تیم شدند و سپاهان که به سختی گل می خورد، ۴ گل طی دو بازی آخرش دریافت کرده است.


امروز در شرایطی سپاهان به مصاف شهر خودرو می رود که عزت پورقاز را در اختیار ندارد ولی مرتضی منصوری در دسترس او قرار گرفته تا شاهد یک تغییر در ترکیب ۴ نفره خط دفاعی طلایی پوشان نسبت به بازی قبل باشیم.


با این وصف مرتضی منصوری به پست دفاع راست بازخواهد گشت و مهدی زاده که در دو بازی گذشته و با مصدومیت منصوری دفاع راست سپاهان بود،زوج ولسیانی می شود. در نهایت شایان مصلح هم مدافع چپ تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها