کد خبر : 1654622 | 18 آذر 1398 ساعت 17:20 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت عجیب ستاره دورتموند و وداع با سال 2019

اکسل ویتسل هافبک بلژیکی و تاثیرگذار بوروسیا دورتموند تا پایان سال جاری میلادی به خاطر آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

مصدومیت عجیب ستاره دورتموند و وداع با سال 2019

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بوروسیا دورتموند عصر امروز اعلام کرد که اکسل ویتسل هافبک تاثیر گذار بلژیکی این تیم از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده است.

در اطلاعیه باشگاه بوروسیا دورتموند آمده است که ویتسل در خانه خود به زمین خورده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و الان در خانه تحت مراقبت است. در اطلاعیه باشگاه دورتموند آمده که این بازیکن 30 ساله تا پایان سال نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

 

1345879

 

 

به این ترتیب ویتسل در دیدار برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین دیدارهای برابر ماینتس، لایپزیگ و هوفنهایم در رقابت‌های بوندسلیگا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

بوروسیا دورتموند برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا باید بتواند در دیدار پایانی خود برابر اسلاویا پراگ به پیروزی دست پیدا کند و از طرف دیگر هم اینتر برابر بارسلونا امتیاز از دست دهد.

دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا نوسان زیادی داشته است؛ البته در دو هفته اخیر توانسته به پیروزی دست پیدا کند و شرایط این تیم در جدول رده بندی بهتر شده است.

 

1331578

دیدگاه‌ها