کد خبر : 1654669 | 18 آذر 1398 ساعت 18:56 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

با کتف شکسته بازی می‌کنم اما نیمکت نصیبم شد

تیموری: هیچ تیمی مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد!

مدافع فصل گذشته استقلال همچنان دور از ترکیب تراکتور قرار دارد تا در پایان بازی با ماشین سازی به این موضوع پاسخ دهد.

تیموری: هیچ تیمی مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری که امیدوار بود با حضور در تراکتور شانس بیشتری برای بازی به دست بیاورد، در دیدار مقابل ماشین سازی نیز با نیمکت نشینی به کار پایان داد تا بعد از باخت مقابل همشهری در این خصوص توضیح دهد: خودم هم نمی‌دانم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام چیست. من مصدوم نیستم و باید بگویند چرا نیمکت‌نشین هستم. بعد از 11 بازی وقتی با کتف شکسته بازی می‌کنم باید بگویند چرا نیمکت نشسته‌ام. نمی‌دانم شاید فنی باشد.


وی درباره اینکه مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان در این تصمیم تاثیر داشته گفت: نه ما از تجربه او استفاده می‌کنیم. او هم زحمت می‌کشد فشار روی او زیاد است و حالا مسئولیت بیشتری دارد. همه باید دست به دست هم بدهیم بتوانیم شرایط را برگردانیم. در 7 هفته اول بودیم. این روزها می‌گذرد.


تیموری در ادامه گفت: درست است در نیم‌فصل اول 3-4 بازی را باخته‌ایم اما ما تیم خوبی داریم و امیدوارم به روزهای خوب برگردیم. یکی از تیم‌های خوب ایران هستیم و هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند حرفی برای گفتن ندارد. امروز هم نمی‌دانم چطور شد، بازی فوتبال است، یک روز بد است و یک روز خوب.


مدافع تراکتور درباره جدایی دنیزلی و حضور شیخ لاری نیز گفت: او هم زحمت می‌کشد اما مهم تراکتور است. حق هواداران این نیست و ما شرمنده‌ایم.

دیدگاه‌ها