کد خبر : 1654713 | 18 آذر 1398 ساعت 20:44 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا- اینتر؛ دور جدید مذاکرات در ایتالیا

نشریه اسپورت خبر از دور جدید مذاکرات اینتر و بارسلونا در خلال رویارویی فردا شب دو تیم در سن سیرو داد.

بارسلونا- اینتر؛ دور جدید مذاکرات در ایتالیا


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش برای کسب منابع مالی برای فصل زمستان بوده و این هفته جلساتی بین مدیران این باشگاه و اینتر برای انتقال احتمالی دو بازیکن از نوکمپ به سن سیرو برگزار خواهد شد؛ ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال.

 

اینتر در هنگام برگزاری بازی رفت دو تیم نیز خواهان جذب راکیتیچ بود و بارسلونا در آن مقطع 30 میلیون یورو برای فروش هافبک کروات خود درخواست کرده بود. اما حالا شرایط این بازیکن در ترکیب بارسا تغییر پیدا کرده و با توجه به قرار گرفتن نام ایوان راکیتیچ در ترکیب اصلی این تیم در سه بازی اخیر، احتمال ماندن این هافبک 31 ساله در نوکمپ افزایش یافته است.

 

1441507

 

اما آنتونیو کونته که قبلا و در یوونتوس نیز سرمربی آرتورو ویدال بوده، علاقه زیادی به خرید او دارد. ستاره شیلیایی اگرچه بازیکنی محبوب در نوکمپ است، اما اخیرا تاکید کرده که می خواهد بیشتر در ترکیب اصلی بارسونا قرار گیرد و آبی اناری ها برای فروش او حداقل 20 میلیون یورو از اینتر طلب می کنند. شرایط ایده آل برای بارسا این است که یکی از این دو بازیکن را بفروشد، زیرا در خط میانی ترافیک بالاست و هر دو بازیکن تنها 18 ماه قرارداد دارند و اگر حالا و تابستان بعدی به فروش نرسند، در سال 2021 به طور رایگان از بارسلونا جدا خواهند شد.

 

به علاوه اینتر نیز در حال حاضر پول زیادی ندارد و در حال بررسی نحوه انجام این معامله است. این احتمال وجود دارد که آنها در آینده گزینه هایی چون استفانو سنسی یا لائوتارو مارتینز را وارد معامله کرده تا بتوانند گزینه های مدنظر کونته را جذب کنند.

دیدگاه‌ها