کد خبر : 1654793 | 19 آذر 1398 ساعت 10:01 | 96.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید مقصد احتمالی ستاره فرانسوی

این بار شایعه نیست؛ امباپه می خواهد برود(عکس)

به نظر می رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد.

این بار شایعه نیست؛ امباپه می خواهد برود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از درخشش فوق العاده در موناکو تیم های زیادی را خواهان خود می دید و حتی از رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصد او یاد می شد اما این ستاره جوان تصمیم گرفت که فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد و راهی پاری سن ژرمن شود. با وجود انتقال به پی اس جی، هر ساله شایعات زیادی درباره آینده این ستاره جوان مطرح می شود و با نزدیک شدن به پایان قرارداد این بازیکن، به شدت این شایعات افزوده می شود.

 

امباپه تا پایان سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به نظر می رسد که تمایلی برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نیز نداشته باشد. همچنین باشگاه رئال مادرید نیز به دنبال جانشینی به حق برای کریستیانو رونالدو است که در تابستان 2018 از جمع کهکشانی ها جدا شده بود. در سمت دیگر زین الدین زیدان نیز چند باری به ستایش از عملکرد امباپه جوان پرداخته بود؛ اتفاقاتی که همگی شایعات پیرامون جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را به بیشترین حد خود رسانده است.

 

 

1458409

 

 

در همین رابطه نشریه مارکا در شماره امروز خود با تیتر "امباپه طناب را تنگ تر می کند" احتمال جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را روی جلد برده است. در گزارش روی جلد 10 دسامبر مارکا آمده است: " بازیکن فرانسوی با وجود اصرار باشگاه پی اس جی،  نشان داده که هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد. با این وجود باشگاه از او درخواست کرده که به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نکند."

 

 

1458441

 

از سوی دیگر در بازی ابتدای هفته پاری سن ژرمن مقابل مون پولیه، توماس توخل در دقیقه 90 تصمیم به تعویض کیلیان امباپه گرفت و چوپوموتینگ را به جای او وارد زمین کرد؛ اتفاقی که به مذاق ستاره فرانسوی خوش نیامد و او بعد از خارج شدن از زمین حاضر به دست دادن با توخل نشد. پیش از این نیز صحبت های زیادی درباره اختلاف بین توخل و امباپه مطرح شده بود که حالا به نظر به اوج خود رسیده است. با این حال روز گذشته برخی نشریات فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که سران پاری سن ژرمن حاضر هستند برای حفظ امباپه دست به اخراج توخل بزنند؛ موضوعی که نشان می دهد حفظ امباپه از چه اهمیت بالایی برای تیم فرانسوی برخوردار است.

دیدگاه‌ها