کد خبر : 1654847 | 19 آذر 1398 ساعت 12:50 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا گل پشت‌پای لوئیس سوارز تصادفی نبود؟(عکس)

لوئیس سوارز اندکی قبل از بازی با مایورکا در تمرینات بارسلونا یک گل پشت پای زیبا به ثمر رسانده بود تا ثابت کند گل پشت پای فوق‌العاده‌ روز شنبه‌اش به مایورکا تصادفی نبوده است.

چرا گل پشت‌پای لوئیس سوارز تصادفی نبود؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا که روز شنبه در جریان پیروزی 5-2 این تیم مقابل مایورکا یک گل زیبا با ضربه پشت پا به ثمر رسانده بود در جریان تمرین بارسا، کمتر از 24 ساعت قبل از آن دیدار یک گل به همان شکل با ضربه پشت پا به ثمر رسانده بود تا ثابت شود گل زیبایش در آن بازی تصادفی نبوده.

 

1458507

 

ویدیویی که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته نشان می‌دهد در جریان آخرین تمرین بارسلونا پیش از دیدار روز شنبه با مایورکا، سوارز با یک ضربه پشت پای خارق‌العاده توپ را به شکل والی وارد دروازه می‌کند تا همه حاضرین در تمرین حیرت‌زده شوند.

 

1458505

 

در این تصاویر مشخص است که سرخیو بوسکتس توپ را برای سوارز سانتر می‌کند و او به هوا بلند شده و با یک ضربه استثنایی که نشان دهنده تکنیک بالا و زمان‌بندی ایده‌آل او است توپ را با پشت پا به شکل والی وارد دروازه می‌کند.

 

در آن لحظات اما کسی نمی‌دانست که سوارز کمتر از 24 ساعت بعد در نوکمپ توپ را به همین شکل وارد دروازه مایورکا کرده و یکی از زیباترین گلهای فوتبال را به ثمر می‌رساند.

 

 

دیدگاه‌ها