کد خبر : 1654903 | 19 آذر 1398 ساعت 16:51 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیف الله پور: انتقاد تماشاگران نساجی دوستانه بود

قائم مقام باشگاه نساجی با اشاره به اینکه این تیم در بازی با ذوب آهن با نیت پیروزی بازی کرد به خاطر شکست در این دیدار از هواداران نساجی عذرخواهی کرد.

سیف الله پور: انتقاد تماشاگران نساجی دوستانه بود

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: با اینکه تیم ما در این بازی با غیبت دو سه بازیکن اصلی خود از جمله رضا علیاری و علی شجاعی مواجه شد برای کسب سه امتیاز این دیدار تلاش کرد و دیدید که ما به لطف بازی تهاجمی در نیمه اول صاحب موقعیت شدیم و حتی می توانستیم از روی نقطه پنالتی گل بزنیم. در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم. با تلاش کادر فنی و هم چنین بازیکنان شک ندارم در بازی های بعدی اتفاقات خوبی برای تیم رخ خواهد داد. کادر فنی هم از هم اکنون در تلاش است ایرادات تیم را برطرف کند.


سیف الله پور در خصوص اعتراض تماشاگران نساجی در فولاد شهر گفت: من ابتدا باید از آنهایی که از قائمشهر به اصفهان آمده بودند تا تیم را تشویق کنند تشکر کنم. من سال هاست که در فوتبال حضور دارم. واقعیت این است کمتر تیم شهرستانی است که تماشاگرانش چنین عاشق باشند. آنها همان طور که در پیروزی تیم را تشویق می کنند حق دارند از تیم انتقاد کنند. در پایان بازی با ذوب آهن انتقاد تماشاگران دوستانه بود و حتی سرمربی تیم بین آنها رفت و حرف هایشان را گوش داد. واقعیت این است که سرمربی تیم به خاطر این تماشاگران از همه ناراحت تر بود.


قائم مقام باشگاه نساجی در پایان گفت: ما این شکست را فراموش کرده ایم و به بازی بعدی که در برابر شهر خودرو است فکر می کنیم. فوتبال ادامه دارد و ما این فرصت را داریم که در بازی های پیش رو با تغییر روند نتیجه گیری تماشاگران پرتعداد عاشق تیم نساجی را خوشحال کنیم. شک نکنید در بازی با شهر خودرو هم استادیوم شهید وطنی قائمشهر مملو از جمعیت خواهد شد و آنها از ما حمایت خواهند کرد. حضور در اینجای جدول شایسته تیم خوب نساجی با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشته نیست. از همه مهمتر تیم بازیکنان با کیفیتی در ترکیب تیم حضور دارند. دیدید پیش از بازی با ذوب آهن در مصاف با سپاهان تیم به حریفی دو گل زد که در 11 بازی تنها سه گل خورده بود. این نشان می دهد ما تیم خوبی هستیم و در آینده می توانیم شرایط را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها