کد خبر : 1654905 | 19 آذر 1398 ساعت 16:53 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اتفاقات ورزشگاه امام رضا؛

جنگ لفظی خبرنگاران اصفهانی و مشهدی

روز گذشته دیدار دو تیم شهر خودرو و سپاهان تحت الشعاع اتفاقاتی قرار گرفت که در میکسدزون ورزشگاه امام رضا رخ داد.

جنگ لفظی خبرنگاران اصفهانی و مشهدی

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مسابقه شهر خودرو و سپاهان دقایقی پیش از سوت پایان و با صحنه های مشکوکی که در بازی ایجاد رقم خورد، آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 

مهم ترین بخش این حواشی اما به کنفرانس خبری امیرقلعه نویی باز می گردد؛ جایی که خبرنگاران شیوه عجیبی در مطرح کردن سوالاتشان انتخاب کردند تا همین موضوع بدل به محلی برای بحث و جدل انجمن خبرنگاران اصفهان و خراسان رضوی تبدیل شود.

 

در این میان مهم ترین دلیلی که ناراحتی خبرنگاران مشهدی را در پی داشته، حضور افراد بدون آی دی کارت همراه با امیرقلعه نویی  برای حضور در نشست خبری بوده و اینکه آنها کلماتی توهین آمیز در رابطه با مردم مشهد استفاده کرده اند. انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی ضمن اینکه حق خود را برای رسیدگی های قانونی از مراجع ذی صلاح محفوظ دانسته از خبرنگاران اصفهانی خواسته تا در مورد اتفاقات ورزشگاه امام رضا بررسی های همه جانبه داشته باشند و سپس اظهار نظر کنند.


در همین راستا انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان هم بیانیه ای صادر کرد و ضمن پذیرش این موضوع که ورود افراد غیر رسانه ای را حق مسلم خبرنگاران دانسته، رفتار خبرنگاران مشهدی را احساساتی توصیف کرده و شیوه برخورد آنها با امیرقلعه نویی که پرافتخارترین مربی ایران است را مورد نکوهش قرار داده و از آنها خواسته تا بدون پیش داوری و با رعایت انصاف به بررسی اتفاقاتی که در طول بازی رخ می دهد، بپردازند.

دیدگاه‌ها