کد خبر : 1654985 | 19 آذر 1398 ساعت 20:57 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

برند لنو: این آرسنال واقعی است

برند لنو، دروازه بان آرسنال از تغییرات بعد از ورود فردریک لیونبرگ صحبت کرد.

برند لنو: این آرسنال واقعی است


به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته ناکامی و اخراج اونای امری، توپچی ها دیشب با سه گل وستهام را مغلوب کرده و به اولین پیروزی زمان حضور فردریک لیونبرگ دست یافتند. برند لنو معتقد است شرایط آرسنال با ورود سرمربی جدید تغییر کرده و تلاش های آنها حالا نتیجه داده است.

 

دروازه بان آلمانی به وب سایت رسمی باشگاه گفت: "از همان روز اول لیونبرگ گفت که می خواهد چهره های خندان و فضای خوبی ببیند ما دوران بدی را سپری کردیم، اما ما همه انسان هستیم و کار آسانی نیست. این طور نبود که تلاش نکنیم، اما زحمات ما اثربخش نبوده است.

 

1434889

 

من نمی دانم باشگاه در مورد آینده چه تصمیمی می گیرد، اما حالا ما فقط باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم. لیونبرگ عملکرد خوبی داشته و بازیکنان از کیفیت و سبک مورد علاقه اش آگاه هستند. ما می خواهیم با مالکیت بالا، پرس شدید و انتقال سریع توپ بازی کنیم. در بین نیمه بازی با وستهام لیونبرگ از ما خواست در برخی لحظات شجاع تر باشیم و ما نیز این کار را کردیم.

 

مدت ها بود احساس خوبی نداشتیم و حالا چنین حسی داریم. لیونبرگ انسانی آرام اما صادق است. در گذشته نیز همه تلاش می کردند، اما می توانستید احساس کنید که ما آزادانه بازی نمی کنیم و لیونبرگ ما را آزاد تر کرد و شما می توانید این تغییر را بیشتر در نیمه دوم ببینید.بعد از گل دوم و سوم، دیدید که چگونه می توانیم با اطمینان بیشتری بازی کنیم  و این آرسنال واقعی است."

دیدگاه‌ها