کد خبر : 1654987 | 19 آذر 1398 ساعت 21:19 | 112.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی و شانسی که دوباره از دست رفت!

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا امشب هم فرصت گلزنی برابر اینتر را نخواهد داشت.

لیونل مسی و شانسی که دوباره از دست رفت!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل بارسلونا با برتری 1-3 در استادیوم نوکمپ مقابل دورتموند صعود و صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی ساخت تا دیدار آخر آنها در استادیوم سن سیرو مقابل اینتر تشریفاتی شود. دیشب باشگاه بارسلونا لیست نهایی خود برای دیدار فردا شب مقابل اینتر را اعلام کرد و طبق صلاحدید ارنستو ولورده، لیونل مسی این تیم را برای سفر به ایتالیا همراهی نکرده و در خانه استراحت خواهد کرد.

 

1458715

 

لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان بوده و کمتر تیمی مقابل گلزنی های کاپیتان بارسلونا در امان مانده است، اما مسی در چهار تقابل با اینتر هنوز موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده و او فردا شب نیز چنین فرصتی نخواهد داشت.

 

دیدار مرحله گروهی فصل 10-2009 و دو بازی مرحله نیمه نهایی همان سال و البته مسابقه رفت مرحله گروهی امسال، چهار دیداری بوده که مسی مقابل اینتر بازی کرده و هنوز در باز کردن دروازه این تیم ناکام بوده است.

 

اتلتیکومادرید و اینتر تا به حال با 460 دقیقه، روبین کازان با 237، بنفیکا با 122 و اودینزه با 70 دقیقه تا به حال دارای بالاترین رکورد برای بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل ستاره 31 ساله بارسلونا هستند. این در حالی است که لیونل مسی با باز کردن دروازه 34 تیم مختلف درلیگ قهرمانان از این حیث رکورددار بوده و می توانست امشب اینتر را نیز به فهرست قربانیان خود اضافه کند.

دیدگاه‌ها