کد خبر : 1654997 | 19 آذر 1398 ساعت 22:38 | 91K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه بزرگ جوان‌ترین دروازه‌بان تاریخ CL(عکس)

مارتین فن ده فورت، دروازه بان بلژیکی خنک، به عنوان جوان ترین دروازه بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا اشتباه عجیبی در بازی امشب تیمش مقابل ناپولی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خنک بلژیک از دقایقی پیش از سری مسابقات هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی رفته است. این دیدار تا پایان نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به سود ناپولی خاتمه یافته است؛ همچنین هر سه گل ناپولی توسط آرکادیوژ میلیک به ثمر رسیده است.

 

گل اول ناپولی اما روی اشتباه فاحش و مرگبار دروازه بان خنک یعنی مارتین فن ده فورت به ثمر رسید. در حالی که مدافعان خنک با پرس بازیکنان ناپولی روبرو شده بودند، مجبور به ارسال پاس به دروازه بان خود شدند؛ فن ده فورت اما با اعتماد به نفس بالا تصمیم به فریب مهاجم حریف گرفت؛ با این وجود آرکادیوژ میلیک دست او را خواند و با استفاده از اشتباه این دروازه‌بان گل اول ناپولی را وارد دروازه خنک کرد.

 

دروازه‌بان بلژیکی خنک تنها ۱۷ سال و ۲۷۸ روز سن دارد و حالا به جوان ترین دروازه بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است. او پیش از این در بازی ابتدای هفته خنک در لیگ بلژیک نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داده بود.

 

1458722

 

فن ده فورت در حالی به عنوان جوان ترین دروازه بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد که پیش از او یک دروازه بان بلژیکی دیگر یعنی مایل سویلار با سن ۱۸ سال ۵۲ روز صاحب عنوان بوده است. این دروازه بان در اکتبر سال ۲۰۱۷ و در بازی بنفیکا مقابل منچستریونایتد در ترکیب تیم پرتغالی قرار گرفته بود.

 

1458721

 

1458718

 

1458720

 

1458719

 

دیدگاه‌ها