کد خبر : 1655022 | 20 آذر 1398 ساعت 02:30 | 71.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: کارلو آنچلوتی از ناپولی اخراج شد

باشگاه ناپولی اعلام کرد که کارلو آنچلوتی از هدایت این تیم کنار گذاشته شده و انتظار می رود گنارو گتوزو جانشین او شد.

رسمی: کارلو آنچلوتی از ناپولی اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب با پیروزی 4-0 مقابل خنک، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شد و ساعاتی بعد از این اتفاق، باشگاه ناپولی اعلام کرد که با آنچلوتی قطع همکاری کرده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" باشگاه ناپولی تصمیم گرفت هدایت تیم اول باشگاه را از کارلو آنچلوتی بگیرد. اما دوستی و احترام بین باشگاه و رئیس آن با کارلو آنچلوتی دست نخورده باقی می ماند."

براساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، جلسه امشب دی لورنتیس و آنچلوتی کوتاه بود زیرا رئیس باشگاه ناپولی از پیش تصمیمش را برای کنار گذاشتن این مربی باتجربه گرفته بود و تنها باید آن را به اطلاع آنچلوتی می رساند.

 

1447904

 

آنچلوتی بعد از بازی امشب اعلام کرده بود که قصد استعفا ندارد؛ هرچند اکنون جدایی از ناپولی، احتمال بازگشتش به لیگ برتر انگلیس، جایی که باشگاه های آرسنال و اورتون به دنبال یک مربی جدید هستند، زیاد است.

در چند هفته گذشته شرایط در باشگاه ناپولی بسیار بحرانی بود. دی لورنتیس خواستار ماندن بازیکنان در اردوی تیم شده بود اما آنچلوتی اعلام کرد با این تصمیم موافق نیست و بازیکنان نیز به طور هماهنگ از این دستور سرباز زدند.

در مقابل باشگاه ناپولی هم هر یک از بازیکنان را به اندازه 50 درصد دستمزدشان جریمه کرد اما احتمالا بازیکنان از طریق اتحادیه بازیکنان حرفه ای علیه این تصمیم اقدام قانونی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها