کد خبر : 1655036 | 20 آذر 1398 ساعت 10:00 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری بازیکنان لیون و هواداران در شب صعود

بعد از درگیری ممفیس دیپای با هواداری که بنری با عکس الاغ به نمایش گذاشته بود بازیکنان لیون که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده بودند با هواداران خود درگیر شدند.

درگیری بازیکنان لیون و هواداران در شب صعود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب لیون و لایپزیش در آخرین هفته گروه G رقابتهای چمپیونزلیگ وقتی بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا لیون به عنوان تیم دوم گروه جواز صعود به مرحله حذفی این رقابتها را بدست بیاورد، این موفقیت با درگیری‌ای که بین بازیکنان لیون و گروهی از هواداران این تیم اتفاق افتاد به جنجال کشیده شد.

 

لیون در بازی دیشب با اینکه ابتدا از لایپزیش 2-0 عقب افتاده بود ولی موفق شد به لطف گلهای حسام عوار و ممفیس دیپای بازی را به تساوی رسانده و با سبقت گرفتن از بنفیکا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود. اما شادی بازیکنان و هواداران لیون بعد از سوت پایان بازی، به سرعت جای خود را به جنجال، درگیری و عصبانیت داد.

 

1458822

 

ماجرا از آنجا شروع شد که یک هوادار با پلاکاردی که روی آن مارسلو، مدافع لیون به الاغ تشبیه شده بود و با پیام "مارسلو، از باشگاه برو" همراه بود به زمین آمد. دیپای بعد از دیدن این پلاکارد به سرعت به طرف آن هوادار دوید و برای دفاع از هم‌تیمی خود با او درگیر شد.

 

دیپای با اینکه به صورت فیزیکی به آن هوادار حمله نکرد ولی سعی کرد پلاکارد را از دست او بگیرد ولی همین کافی بود تا ردیف‌های پایین سکوها به هم بریزد و اغتشاش آغاز شود. آن بنر توسط هوادار خاطی به یکی از دوستانش روی سکوها داده شد تا از دیدرس خارج شود. هم‌تیمی‌های دیپای در این لحظات او را از میانه تنش دور کردند ولی بسیاری از اولتراهای لیون به سمت زمین و تبلیغات کنار آن هجوم آورده و ممکن بود اتفاقات بدی رخ بدهد.

 

اولتراهای لیون از پیش از این صحنه هم به خاطر اینکه ستاره‌های لیون بعد از بازی به سمت آنها نرفته و به خاطر حمایت‌شان تشکر نکرده بودند عصبانی بودند.

 

دیدگاه‌ها