کد خبر : 1655212 | 21 آذر 1398 ساعت 00:05 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

السد در یک قدمی بازی با لیورپول

شاگردان ژاوی با برتری مقابل هینگین اسپورت به جمع هشت تیم برتر جام باشگاه‌های جهان صعود کردند.

السد در یک قدمی بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار افتتاحیه و تک مسابقه مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۹ جام باشگاه‌های جهان، تیم السد قطر که میزبان این رقابت‌ها است، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل هینگین اسپورت نیوکالدونیا، قهرمان اقیانوسیه قرار گرفت.

شاگردان ژاوی که شروع بهتری داشتند و حملات بیشتری به وجود آورده بودند، در دقیقه ۲۶ روی توپ ارسالی عبدالکریم حسن از جناح چپ زمین و ضربه نمایشی بغداد بونجاح به گل رسیدند و در دقیقه ۳۹ هم این کار را توسط اکرم عفیف انجام دادند ولی داور مسابقه بعد از بازبینی صحنه، گل دوم قطری‌ها که توسط بهترین بازیکن آسیا به ثمر رسیده بود را آفساید اعلام کرد.

 

هینگین اسپورت در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم روی فرار آنتواین روینه از سد بوعلام خوخی و ضربه فنی پای راست این بازیکن به گل تساوی رسید تا امیدوار به برتری مقابل السد شود ولی در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به کارشان در ۹۰ دقیقه پایان دادند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

1459066

 

در دقیقه ۱۰۰ السد صاحب یک خطای دو ضرب در محوطه جریمه هینگین اسپورت شد که این فرصت با پاس حسن الهیدوس و شوت پُر قدرت عبدالکریم حسن، قطری‌ها را به گل دوم رساند.

 

پدرو کوریا، مدافع راست السد که در نیمه دوم یک گل مردود زده بود، در دقیقه ۱۱۴ روی پاس در عمق زیبای حسن الهیدوس گل سوم شاگردان ژاوی را به نام خود ثبت کرد تا در نهایت به برتری ۳ بر یک دست یابند و به جمع هشت تیم برتر جام باشگاه‌های جهان صعود کنند.

 

السد قطر با این پیروزی حریف مونتری مکزیک، قهرمان لیگ قهرمانان آمریکا مرکزی و شمالی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان شد؛ دیداری که شنبه شب برگزار می‌شود و برنده آن باید در نیمه نهایی به مصاف لیورپول، قهرمان اروپا برود.

 

1459067

 

دیدگاه‌ها