کد خبر : 1655224 | 21 آذر 1398 ساعت 01:35 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ پدیده رئال به گلزنی فاتی برای بارسا

رودریگو گوئس ستاره 18 ساله برزیلی یک بار دیگر برای رئال در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد. 24 ساعت پس از درخشش آنسو فاتی در ترکیب بارسا.

پاسخ پدیده رئال به گلزنی فاتی برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از گلزنی آنسو فاتی به اینتر و تبدیل شدن به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، رودریگو پدیده برزیلی رئال نیز برای کهکشانی ها موفق به گلزنی شد. 

ستاره 18ساله امروز بار دیگر در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و نمایش خوبی مقابل بروژ داشت. او دقیقه 53 بازی روی پاس اودریوسولا توانست با یک ضربه پای چپ سرضرب و تماشایی توپ را وارد دروازه حریف بلژیکی کند.

به این ترتیب تعداد گل های رودریگو در لیگ قهرمانان به 4 رسید. او پیش از این برابر گالاتاسرای هت تریک کرده بود. ستاره برزیلی با 7 گل زده برای رئال در همه رقابت ها پس از کریم بنزما بهترین گلزن تیمش محسوب می شود. اتفاقی که پیش از شروع فصل تصورش غیرممکن بود.

رودریگو یک گل برای تیم دوم رئال، دو گل در لالیگا برابر لگانس و ختافه و 4 گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. او همچنین در ثبت گل دوم رئال توسط وینیسیوس نیز نقش مستقیم داشت.

اگر بارسا به آنسو فاتی پدیده 17ساله خود می بالد، رئالی ها نیز سرمست از درخشش دوباره رودریگو هستند. آیا شاهد تقابل این دو در ال کلاسیکوی چهارشنبه آینده خواهیم بود؟

 

 

1459102

 

1459101

 

 

دیدگاه‌ها