کد خبر : 1655227 | 21 آذر 1398 ساعت 01:47 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: مهم نیست به چه تیمی برخورد کنیم

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال معتقد است که بازی آسان در لیگ قهرمانان وجود ندارد و مهم نیست قرعه یک هشتم نهایی رئال چه خواهد بود.

مودریچ: مهم نیست به چه تیمی برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بلژیک توانست 1-3 بر بروژ پیروز شود. در دیداری که برایش تشریفاتی بود اما با درخشش ستاره های برزیلی جوان خود توانست سه امتیاز دیگر را به اندوخته هایش اضافه کند. رودریگو و وینیسیوس دو گل اول را به ثمر رساندند و مودریچ نیز دقیقه 90 کار را تمام کرد.

 

 

1459122

 

 

ستاره کروات که بار دیگر نشان داد تمام نشدنی است، در پایان بازی گفت:« مهم بود که بازی را با صلابت شروع کنیم، فوتبال همیشگی مان را ارائه دهیم و پیروز شویم. خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم. درست است که نیمه اول در حد خودمان نبودیم و ریتم تیم کند بود ولی خیلی هم بد نبودیم و نیمه دوم کاملا روندمان بهتر شد و به سه گل هم دست یافتیم.»

 

قرعه یک هشتم نهایی:« برای ما مهم نیست حریف مرحله بعد چه تیمی باشد. در لیگ قهرمانان بازی ساده نداریم. در مجموع خوشحالیم که در یک هشتم نهایی هستیم.»

 

مصاف با والنسیا و بارسا:« هفته مهمی در پیش است و می خواهیم به بهترین شکل تمامش کنیم. روی روند خوبی هستیم و به خودمان اطمینان داریم. امیدوارم که این اطمینان را در دو بازی پیش رو نیز نشان دهیم.»

 

گلزنی به بروژ:« همیشه گلزنی برای رئال لذت بخش است.»

 

 

1459123

 

دیدگاه‌ها