کد خبر : 1655273 | 21 آذر 1398 ساعت 13:48 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی سیتی با رعایت نکردن بازی جوانمردانه

منچسترسیتی دیشب در جریان پیروزی مقتدرانه 4-1 بر دیناموزاگرب یکی از گلهایش را در حالی به ثمر رساند که بعد از مصدوم شدن بازیکنان بازی جوانمردانه را رعایت نکرده و توپ را بیرون نزده بود.

گلزنی سیتی با رعایت نکردن بازی جوانمردانه

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از دیدار دیشب با دیناموزاگرب در خانه حریف از صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مطمئن بود در بازی مقابل این تیم هم مقتدر ظاهر شد و در شب هت‌تریک گابریل ژسوس موفق شد حریف را 4-1 شکست داده و با چهارده امتیاز از شش بازی به عنوان تیم اول گروه C راهی مرحله بعد شود.

 

1459248

 

اما یکی از گلهای منچسترسیتی در این بازی انتقادهایی علیه این تیم بوجود آورده چرا که به نظر می‌رسد پیش از به ثمر رسیدن این گل سیتیزن‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند.

 

منچسترسیتی که با تغییرات زیادی به زاگرب رفته بود خیلی زود و در دقیقه 10 با گل زیبایی که دنی اولمو بازیکن دینامو به ثمر رساند خود را 1-0 از حریف عقب دید. ولی 24 دقیقه بعد گل تساوی‌ای که توسط ژسوس به ثمر رسید در شرایطی اتفاق افتاد که انگشت اتهام را به طرف بازیکنان سیتی گرداند.

 

1459249

 

در صحنه مورد نظر درحالیکه دو بازیکن دینامو روی زمین افتاده و مصدوم شده بودند بازیکنان سیتی از بیرون زدن توپ خودداری کرده و به بازی ادامه دادند. توپ به ریاض محرز رسید تا سانتر او روی دروازه توسط گابریل ژسوس با ضربه سر وارد گل شده و بازی 1-1 شود.

 

1459251

 

بازیکنان دینامو که اگر بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند می‌توانستند به مرحله بعدی صعود کنند از این حرکت بازیکنان سیتی بسیار عصبانی بودند و اعتراض شدیدی علیه داور و سیتیزن‌ها کردند هر چند این اعتراض‌ها فایده‌ای نداشت چون سیتیزن‌ها کار غیر قانونی‌ای نکرده بودند.

 

در نهایت هم البته سیتی با زدن سه گل دیگر با اقتدار به پیروزی رسید تا دینامو به این فکر نباشد که شاید می‌توانست این بازی را با پیروزی به پایان برساند. با این همه، این انتقاد به بازیکنان سیتی وارد است که در صحنه مورد بحث بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها