کد خبر : 1655275 | 21 آذر 1398 ساعت 13:44 | 72.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی عجیب و غریب السد در جام باشگاه های جهان

السد دیشب در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان به سختی تیم هینگین را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از شب گذشته و در کشور قطر آغاز شد. در دیدار افتتاحیه این رقابت ها شب گذشته و از ساعت ۲۱ تیم فوتبال السد قطر با هدایت سرمربی معروف خود یعنی ژاوی هرناندز میزبان نماینده قاره اقیانوسیه یعنی هینگین بود.

 

در حالیکه همگان یک پیروزی راحت را برای السد متصور بودند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان ژاوی به سختی و با نتیجه ۳-۱ از سد حریف نه چندان قدرتمند خود عبور کردند؛ در بازی دیشب السد ابتدا با گل بغداد بونجاح از حریف خود پیش افتاد. در ابتدای نیمه دوم اما هینگین توسط روینه به گل تساوی رسید. در ادامه بازی السد حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب داد که البته هیچ کدام از آن‌ها منجر به گل نشد تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کند و کار به وقت اضافه کشیده شود؛ در وقت‌های اضافه اما السد با یک نمایش فوق العاده توسط عبدالکریم حسن و پدرو کوریا به دو گل رسید تا بازی با نتیجه ۳-۱ خاتمه پیدا کند.

 

1459258

 

دیدار دیشب حاوی نکات بسیار عجیب بود. السد در طول دیدار برابر هینگین نمایش کم نقص و بی نظیری را از خود ارائه داد. این تیم قطری در طول ۱۲۰ دقیقه حدود ۷۰ درصد مالکیت توپ داشت. آنها همچنین ۳۷ شوت روانه دروازه حریف خود کردند و ۲۰ کرنر به روی دروازه هینگین ارسال کردند. السد در بازی دیشب آمار حیرت انگیز ۸۰۶ پارس را از خود به جای گذاشت؛ این در حالی بود که در طول ۱۲۰ دقیقه تنها ۳۶۵ شوت بین بازیکنان هینگین رد و بدل شد. 

 

1459261

 

نکته دیگر درباره بازی دیشب این که السد در طول ۹۰ دقیقه به جز گل بونجاح دو گل دیگر نیز وارد دروازه حریف کرد که البته هر دو آنها با دخالت VAR مردود اعلام شد؛ در دقیقه ۳۹ و در حالیکه بازی با نتیجه ۱-۰ به سود السد دنبال می شد، تیم قطری توسط اکرم عفیف به گل دوم دست یافت اما این گل توسط VAR آفساید اعلام شد. این اما پایان کار VAR در بازی دیشب نبود و در نیمه دوم نیز گل بغداد بونجاح در دقیقه ۶۶ توسط این فناوری مردود اعلام شد.

 

با هر سختی که بود السد قطر با این پیروزی حریف مونتری مکزیک، قهرمان لیگ قهرمانان آمریکا مرکزی و شمالی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان شد؛ دیداری که شنبه شب برگزار می‌شود و برنده آن باید در نیمه نهایی به مصاف لیورپول، قهرمان اروپا برود.

 

1459259

 

1459260

دیدگاه‌ها