کد خبر : 1655303 | 21 آذر 1398 ساعت 16:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 1 قشقایی شیراز 1

لیگ یک/ انزلی‌چی‌ها همچنان روی مدار امتیازگیری

روزهای بحرانی برای ملوان به پایان رسیده و آنها موفق شدند بار دیگر با امتیاز از زمین خارج شوند.

لیگ یک/ انزلی‌چی‌ها همچنان روی مدار امتیازگیری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مازیار زارع که هفته گذشته به برد ارزشمندی مقابل رایکا دست یافته بودند، اینبار در خانه برابر قشقایی شیراز به تساوی یک یک رضایت دادند.


بعد از شکست‌های پیاپی ابتدای فصل و بحرانی که گریبان ملوان را گرفته بود، آنها اکنون با مازیار زارع به دهمین امتیاز خود طی چهار بازی اخیر رسیده‌اند تا روند امیدوارکننده‌ای برای فرار از قعر جدول پیش روی آنها قرار داشته باشد.


ملوان امروز در خانه و در شرایطی که همچنان حمایت هواداران پرشور و متعصب خود را بهمراه داشت، با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد تا به پانزدهمین امتیاز فصل دست یابد و شانس فرار از قعرجدول را برای خود افزایش دهد.


شاگردان مازیار زارع که طی چهار هفته اخیر و برابر فرار از بحران موفق شده بودند نیروی زمینی، آلومینیوم اراک و رایکا را از پیش رو بردارند، در شرایطی که کار برابر قشقایی برای آنها گره خورده بود در نهایت با گلی که مهیار زحمتکش در دقایق پایانی به ثمر رساند، دهمین امتیاز خود طی هفته‌های اخیر را کسب کردند.


با این امتیاز ملوان همچنان در رده پایین جدول و رتبه پانزدهم قرار دارد و این در حالیست که فاصله امتیازی آنها با دیگر تیم‌های بالاتر این امیدواری را برای بقا افزایش می‌دهد. قشقایی شیراز نیز که هفته گذشته دیگر نماینده گیلان (داماش) را در خانه شکست داده بود، اینبار به تساوی رضایت داد و با هفده امتیاز در جایگاه دوازدهم به کار پایان داد.

دیدگاه‌ها