کد خبر : 1655306 | 21 آذر 1398 ساعت 16:35 | 132.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های آسیایی سالزبورگ در لیگ برتر

قاتل ایران در جام ملت ها به لیورپول می‌رود

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی سالزبورگ، در آستانه پیوستن به باشگاه لیورپول قرار دارد.

قاتل ایران در جام ملت ها به لیورپول می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سالزبورگ یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این تیم اتریشی در گروه E با تیم‌های لیورپول، ناپولی و خنک همگروه شده بود. آنها با ارائه نمایش های فوق العاده تا آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها نیز پیش رفتند اما با شکست در بازی پایانی مقابل لیورپول در این امر ناموفق بودند.

 

نکته جالب توجه درباره تیم سالزبورگ اما به ظهور پدیده های فوق العاده از این تیم برمی گردد؛ بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نروژی، هوانگ هی چان کره ای و تاکومی مینامینو ژاپنی که عملکردی فوق‌العاده را در برابر تیم‌های بزرگی نظیر لیورپول و ناپولی به نمایش گذاشتند.

 

 

1459306

 

پس از درخشش این بازیکنان جوان سالزبورگ، حالا آنها تیم‌های بزرگ اروپایی را خواهان خود می‌بینند. طی ساعات گذشته نشریات آلمانی مدعی شدند که ارلینگ هالند برای پیوستن به یکی از دو تیم لایپزیش یا دورتموند راهی کشور آلمان شده است. 

 

جذاب ترین انتقال اما به پیوستن احتمالی تاکومی مینامینو به لیورپول مربوط می‌شود. طی هفته های اخیر نشریات اروپایی از علاقه باشگاه هایی نظیر دورتموند، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیورپول به ستاره ۲۴ ساله ژاپنی سالزبورگ صحبت کرده بودند. در نهایت اما به نظر می رسد که لیورپول گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و احتمالاً مینامینو را در ژانویه به خدمت خواهد گرفت.

 

در همین رابطه دقایقی پیش ملیسا ردی، خبرنگار نزدیک به باشگاه لیورپول، مدعی شد که انتقال مینامینو به آنفیلد مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد. در گزارش این خبرنگار آمده است: " بیشتر توافقات لازم برای انتقال مینامینو به آنفیلد انجام شده است. تاکومی در ژانویه با مبلغ ۷.۲۵ میلیون پوند راهی لیورپول می شود. لیورپول برای انجام این انتقال، از رابطه خوب خود با باشگاه سالزبورگ و شرکت رد بول استفاده کرده و رقیبانی مانند منچستر یونایتد را در این راه شکست داده است."

 

مینامینو در دو بازی رفت و برگشت مقابل لیورپول آمار یک گل و یک پاس گل را از خود به جای گذاشت؛ موضوعی که قطعاً یکی از دلایل علاقه باشگاه لیورپول به این بازیکن ژاپنی بوده است.

 

1459309

 

از سوی دیگر گفته می شود که هوانگ هی چان بازیکن کره‌ای و دیگر ستاره تیم سالزبورگ نیز در آستانه پیوستن به باشگاه ولورهمپتون در زمستان پیش رو قرار دارد.

 

 

1459358

 

1459359

 

جالب است بدانید که مینامینو همان بازیکنی است که در رقابت های جام ملت های آسیا و در بازی نیمه نهایی ایران مقابل ژاپن از غفلت بازیکنان ما استفاده کرده بود؛ این ستاره ژاپنی در آن بازی و هنگامی که بازیکنان ایران مشغول اعتراض به داور بودند توپ را تعقیب کرد و با ارسال یک سانتر فوق العاده زمینه ساز گل اول ژاپن شد.

 

انتقال بازیکنان ژاپنی و کره ای به تیم‌های مطرح اروپا دیگر چیز عجیبی نیست و حالا به یک اتفاق متداول در فوتبال اروپا تبدیل شده است؛ موضوعی که می تواند یک زنگ خطر و حتی حسرت برای فوتبال ایران باشد. فوتبال ایران در حال حاضر تنها علیرضا جهانبخش را در سطح اول لیگ های اروپایی در اختیار دارد که این بازیکن ۲۶ سال نیز این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و به یک نیمکت نشین محض در باشگاه برایتون تبدیل شده است. 

 

1459307

 

طی یکی دو سال اخیر همواره شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن بازیکنانی نظیر سردار آزمون، میلاد محمدی، مهدی طارمی و حتی مهدی قائدی به لیگ های درجه یک اروپایی شنیده شده است اما به نظر می رسد که اینها همه برای ما در حد شایعه و برای بازیکنان شرق آسیایی یک واقعیت است.

دیدگاه‌ها