کد خبر : 1655310 | 21 آذر 1398 ساعت 16:42 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات اکبریان باید آنالیز شود؛

کاظمی: داورِ با کدخدایی بازی را درآورد!

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران بعد از دیدار با مس رفسنجان به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.

کاظمی: داورِ با کدخدایی بازی را درآورد!

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران در گفتگو با ورزش سه در خصوص شکست برابر مس رفسنجان گفت: این بازی تحت تاثیر اشتباهات فاحش داوری قرار داشت. من بعد از چند دهه مربیگری راحت می توانم تشخیص بدهم که یک داور چگونه با کدخدابازی می خواهد یک بازی را در بیاورد. من کاری به این ندارم که داور شب قبل از بازی عوض شد، کاری هم ندارم که می گویند داور بچه محل سرمربی تیم حریف است، من در مورد بازی و اشتباهات داور صحبت می کنم که باعث شکست تیم ما شد.


او ادامه داد: داور در پنج دقیقه پایانی به بازیکن حریف کارت زرد می دهد که چرا وقت تلف کرده، چرا این کارت ها را در نیمه اول نداد. من بارها دیده ام که چگونه برخی داوران با کدخدا بازی، روند یک مسابقه را عوض می کنند. داور این بازی هم کدخدایی کرد و با اشتباهات فاحش تاثیر مستقیم در شکست تیم ما داشت.


کاظمی در قسمت دیگری از حرف هایش تصریح کرد: سه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و روی گل اول حریف هم هیچ خطایی از سوی بازیکن ما صورت نگرفت. امسال در خیلی از بازی ها روی اشتباهات داوری ضرر کردیم و دوباره این اتفاق برای ما رخ داد. این بازی باید آنالیز شود و کمیته داوران و آقای ممبینی باید اشتباهات این داور را ببیند. اگر یک داور ضعیف است چرا به او قضاوت می دهند، ما اعتراض خودمان را به صورت رسمی اعلام می کنیم. قرار نیست زحمت بکشیم ولی این اتفاقات باعث خورده شدن حق ما شود. دوران کدخدابازی در داوری تمام شده، مگر می شود سه پنالتی برای ما گرفته نشود؟ من از هیچ کس ترس ندارم و نیاز باشد خیلی چیزها را می گویم. اشتباهات فاحش این داور(اکبریان) باید آنالیز شود.

دیدگاه‌ها