کد خبر : 1655312 | 21 آذر 1398 ساعت 16:54 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری در آزمون دیدار با همشهری‌ها دست‌به‌کار شد

نساجی برای دیدار هفته آینده مقابل شهرخودرو تمریناتش را زیر نظر سرمربی خودش پیگیری می‌کند، درعین‌حال که دو بازی سخت را تا پایان نیم‌فصل در پیش رو دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران پس از متحمل شدن شکست مقابل ذوب‌آهن، این روزها تمریناتش را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر پی گرفته است و رضا مهاجری مربی خوش‌نام لیگ برتر به دنبال احیای این تیم ظرف هفته‌های آینده است.


این در حالی است که نساجی 9 هفته است که در لیگ برتر هنوز موفق به کسب بردی نشده است اما با تمام این احوالات مهاجری به کمک و حمایت هواداران بامعرفت مازندرانی نسبت به آینده تیم خود دچار تردید نشدند و همچنان با نگاهی امیدوارانه نسبت به بازی‌های پیش روی خود در لیگ برتر در پی جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند. آن‌ها باید در دو بازی سخت باقی‌مانده به پایان نیم‌فصل به ترتیب به مصاف دو تیم مدعی شهر خودرو و پرسپولیس بروند، و از این بابت کار بسیار سختی را پیش رو دارند.

 

 

 البته مشکلات حاشیه زیادی که از پیش فصل حول‌وحوش این تیم شنیده می‌شد در روند نتیجه‌گیری نساج ها در بازی‌های این فصل مسلماً بی‌تأثیر نبوده است اما مهاجری به‌خوبی می‌داند که این نمی‌تواند توجیه مناسبی برای عدم نتیجه‌گیری این تیم قلمداد شود و به همین دلیل در تمرینات خودش دست‌به‌کار شده و بدون شک تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا در این دو بازی نتیجه مطلوب را بگیرند تا جواب محبت های طرفدرانش را بدهد. 


از نکات جالب‌توجه دیدار دو تیم نساجی و شهر خودرو که قرار است از ساعت 15:00 روز شنبه برگزار شود، سابقه حضور هر دو مربی در نیمکت تیم رقیب در سال‌های گذشته است. مهاجری که خودش اهل مشهد است زمانی هدایت تیم شهر خودرو و یا همان پدیده سابق را بر عهده داشته است و از طرفی یحیی گل محمدی که خودش شمالی است زمانی سرمربی تیم نساجی بوده که آن زمان در لیگ یک حضور داشت. به‌هرحال رویارویی این دو سرمربی در لوای دیدار دو تیم نساجی و شهرخودرو می‌تواند افتتاحیه جذابی برای شروع هفته فوتبالی باشد که از جمعه 22 آذرماه آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

عکس: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها