کد خبر : 1655333 | 21 آذر 1398 ساعت 18:03 | 92.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر و دومین سرمربی ایتالیایی؟ (عکس)

بعد از سرمربی ایتالیایی استقلال حالا ممکن است در تیم فوتبال تراکتور شاهد یک سرمربی جوان ایتالیایی دیگر باشیم.

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرنگاران ایتالیایی دقایقی پیش با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود خبر از آمدن یک مربی دیگر ایتالیایی به ایران را داد.


این مربی 45 ساله "دیویس مانیا" نام دارد که مدت دوسال یعنی به عبارتی تا سال 2021 برای هدایت تیم فوتبال تراکتور در نظر گرفته شده است و این در حالی است که پیش از این "مانیا" در سال 2012-2013 هدایت تیم زیر 21 ساله های ایتالیا را بر عهده داشته است و پس از آن به ترتیب سابقه حضور در تیم های اسپیزیا، باری و اسکولی را هم تجربه کرده است اما در دو سال گذشته کارنامه دقیقی از او موجود نمی باشد.
به هرحال پس از فسخ قرارداد مصطفی دنیزلی مدیران این تیم به دنبال جذب جانشین او هستند و انچه که مسلم است تا مشخص شدن جانشین این مربی ترک تبار تراکتور، وظیفه امور فنی در دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان به عهده احد شیخ لاری کایپتان سابق تراکتور سپرده شده است.

 

1459334


باید ظرف روزهای آینده مننظر بمانیم و ببینم چه کسی می تواند روی نیمکت داغ تیم فوتبال تراکتور تکیه بزند.

 

مانیا مربیگری را از سن 30 سالگی در تیم وارسه در لیگ دسته پنجم ایتالیا آغاز کرده است. او سابقه هدایت تیم هایی نظیر پالرمو و باری را هم در کارنامه داشته است. اخرین تجربه مربیگری او در تیم کرایووا در لیگ رومانی بود که با این تیم به قهرمانی جام حذفی در سال 2018 دست پیدا کرد اما در تابستان 2019 از این تیم رومانیایی جدا شد.

 

 

ایتالیا با مربیگری مانیا در جام ملت های اروپای 2013 در رده زیر 21 سال به فینال مسابقات رسید اما در فینال مقابل اسپانیا با نتیجه چهار بر دوظ شکست خورد و از کسب قهرمانی باز ماند.

دیدگاه‌ها