کد خبر : 1655344 | 21 آذر 1398 ساعت 19:03 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ بانک تجارت به صحبت های دادکان

روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه محمد حسین دادکان عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر اقدام قانونی این بانک به منظور وصول مطالبات معوقه پاسخ داد.

پاسخ بانک تجارت به صحبت های دادکان

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد دادکان رییس فدراسیون فوتبال و عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس چند روز قبل اعلام کرد پرسپولیس در سال 1383 یک فقره وام یک میلیارد و 300 میلیون تومانی از بانک تجارت گرفته شده که اقساط آن پرداخت نشده است. حالا پس از 15 سال این بانک از رییس سابق فدراسیون خواسته که بدهی هایش را پرداخت کند.

 

دادکان در واکنش به این اتفاقات گفته بود: «واقعیت این است که الان پرسپولیس و وزارت ورزش بدهکار هستند نه من. چرا باید من این بدهی را پرداخت کنم؟ من هم خطاب به مدیران وقت بانک تجارت که وام را داده‌اند می‌گویم شما که از دادن این وام فیض برده‌اید! اصلا چرا شما بدون استعلام وام پرداخت کردید. حالا هم شما باید پاسخگو باشید.»

 

در چنین شرایطی بانک تجارت طی اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد. در اطلاعیه این بانک آمده است:
«بانک تجارت در سال 1383 تسهیلاتی را با بازپرداخت و تسویه شش ماهه به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی پرداخت کرد . این بانک در طول 15 سال در فواصل مختلف چندین بار اقدام به نامه نگاری ، پیگیری وصول مطالبات از جمله اقدام قانونی در سال 1396 کرده است که با گذشت 15 سال از پرداخت تسهیلات مذکور و برغم پیگیری های مکرر ، بعضا به سبب اعمال نفوذ ، هیچ پیشرفتی در روند وصول این بدهی حاصل نشد.
بانک تجارت در آخرین مرحله در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هدف صیانت از حقوق سهامداران خود اقدام قانونی علیه اعضای هیات مدیره وقت این باشگاه از جمله آقای محمد حسین دادکان به عنوان یکی از امضاکنندگان مدارک دریافت تسهیلات کرده است. بدیهی‌است این فرآیند در چارچوب قوانین حقوقی و با هدف صیانت از حقوق مشتریان  و سهامدارن این بانک در حال پیگیری است.»

دیدگاه‌ها