کد خبر : 1655347 | 21 آذر 1398 ساعت 19:21 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست های خبری قبل از بازی عایدی برای کسی ندارد

مهاجری: بنیادی‌فر به دنبال جبران برای شهرخودرو نیست

سرمربی تیم نساجی مازندران اعتقاد دارد تیمش اگر مقابل شهرخودروی مشهد اشتباه کند، سخت تنبیه می شود.

مهاجری: بنیادی‌فر به دنبال جبران برای شهرخودرو نیست

به گزارش "ورزش‌سه"،  رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار با شهرخودروی مشهد عنوان کرد: بازی فردا با شهرخودرو به لحاظ جدولی آخرین بازی نیم فصل است. البته که یک بازی عقب افتاده با پرسپولیس داریم که ظاهرا بعد از دیدار گل گهر و پیکان برگزار می شود. فشردگی بازی ها کارمان را سخت کرده است. از سوی دیگر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی توان مضاعفی را از بچه ها می گیرد. از نظر بدنی با توجه به نزدیکی دو بازی توانستیم ریکاوری داشته باشیم تا بچه ها مقابل شهرخودرو یک بازی منسجم و خوب ارائه کنند. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم و شوک مثبتی به خودمان وارد کنیم.


وی ادامه داد: چند مصدوم داریم. میلاد سرلک به دلیل شکستگی بینی غایب است. علیاری و شجاعی هم وضعیت شان مشخص نیست.


سرمربی نساجی درباره اینکه آیا نگران نیست اتفاقات بازی با ذوب آهن در هفته گذشته تکرار شود، تاکید کرد: شما بازی با ذوب آهن را دیدید. یک اتفاق بود و ممکن است برای هر تیمی بیفتد. ما بازی را خوب شروع نکردیم اما برگشتیم و پنالتی مان گل نشد. امیدوارم که بچه ها تمرکز داشته باشند و بتوانیم با شرایط بهتر مقابل شهرخودرو بازی کنیم. این تیم منسجم و فرصت طلب است و اگر اشتباه کنیم بدجور تنبیه می شویم. بچه ها می دانند باید تلاش کنند که تا الان هم با تمام وجود بازی کردند. در بحث بازیکن محدود هستیم و امیدوارم نیم فصل یار بگیریم و در ادامه بهتر باشیم.


مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند فشارهای وارد شده به کمیته داوران از سوی شهرخودرو روی بازی فردا تاثیرگذار باشد، بیان کرد: امیدوارم که این موضوع یک برداشت اشتباه باشد. اگر اینطور باشد که یک تیم هفته قبل از داوری ضرر کرده و بخواهند جبران کنند زیبنده فوتبال ما نیست. با شناختی هم که از ممبینی دارم، می دانم که همه شرایط را در نظر گرفته که این تیم داوری را انتخاب کرده است. به هر حال آقای بنیادی فر داور الیت ما است و امیدوارم تمرکز داشته باشد و حقی از تیم ما ضایع نشود. این تفکر اما مسموم و خطرناک است که بخواهند اتفاقات گذشته را جبران کنند. قطعا می دانم که فردا داور با تمرکز سوت می زند.


وی درباره برگزاری کنفرانس بازی گذشته با ذوب آهن در یک سالن نگهبانی و غیبت گل محمدی در نشست قبل از بازی خاطر نشان کرد: اینکه چرا یحیی نیامده دلیلش را نمی دانم. بالاخره تکلیف است که مربیان در جلسه مطبوعاتی قبل از بازی حضور یابند. قبل از ذوب آهن آن سالن اصلا شرایط برگزاری نشست نداشت و ما احساس کردیم با توجه به حضور خبرنگاران نیاز است ما هم جوابگو باشیم. من نمی دانم متصدی برگزاری نشست ها چه کسی است اما هر کاری انجامش یک سری عایدی دارد. اگر این نشست ها آورده ای ندارد، به نظرم تعطیلش کنند. این مسائل باید مورد بررسی سازمان لیگ قرار بگیرد و اگر عایدی ندارد نشست خبری بعد از بازی برگزار شود. نه خبرنگاران دلخور می شوند و نه فشاری روی مربیان قرار می گیرد.


سرمربی نساجی درباره شرایط تیمش در نیم فصل اول گفت: اگر اجازه بدهید بازی فردا را برگزار کنید تا برآوردی از  نیم فصل داشته باشیم و بتوانیم اطلاعاتی بدهیم که ادله داشته باشد. به صورت کلی  اگر بخواهم بگویم ما در بعد شرایط فنی می تواند قابل دفاع باشد اما نتایج ما خوب نبوده است. با این حال با توجه به تغییرو تحولات زیاد زمان بر بود و می توانیم با برطرف کردن نقاط ضعف و اضافه کردن چند بازیکن شرایط بهتری در نیم فصل دوم پیدا می کنیم.


مهاجری در پایان درباره وضعیت امید سینگ افزود: امید سینگ دو سه جلسه است که آمده. او مشکلات شخصی داشت و چند روز غیبت کرد. مقطعی جدا شد و با باشگاه صحبت کرد. با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت، چند روزی است اضافه شده و انشاالله در آینده از او در لیست 18 نفره استفاده می کنیم.

دیدگاه‌ها