کد خبر : 1655418 | 22 آذر 1398 ساعت 12:04 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

زمستان سرنوشت ساز برای ستاره 17 میلیون پوندی

آینده پر رمز و راز جهانبخش در برایتون

با وجود این که ستاره گران قیمت ایرانی سرانجام طلسم را شکست و 22 دقیقه در فصل جاری برای برایتون در لیگ جزیره بازی کرد اما زمستان سرنوشت سازی برای او در راه است.

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پوتر سرمربی برایتون برای اولین بار در این فصل به علیرضا جهانبخش خرید 17 میلیون پوندی فصل قبل بها داد تا آقای گل سابق هلند طلسم بازی نکردن در لیگ برتر جزیره را بشکند. این اتفاق باعث شد تا شایعات پیرامون جدایی جهانبخش در زمستان کمی فروکش کند اما در این گیر و دار وب سایت نزدیک به آلبیونی ها مدعی شد زمستان سرنوشت ساز برای جهانبخش در راه است.


سایت observer با انتشار گزارشی کامل از احتمالات موجود در استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه برایتون آلبیون با اشاره به این که گراهام پوتر همچنان چشم به جوانگرایی دوخته است در اشاره به وضعیت ستاره ایرانی بعد از چشیدن طعم اولین حضور در ترکیب تیم نوشت: «آینده جهانبخش در برایتون با رمز و رازهای زیادی همراه است از همین رو می توان این گونه برداشت کرد که زمستان سرنوشت سازی برای این ستاره گران قیمت در راه است».

1459474


در این گزارش با اشاره به این که جهانبخش در تابستان تنها یک گام با جدایی از برایتون فاصله داشت اما در نهایت ترجیح داد بماند و برای جایگاهش بجنگد، آمده است:« حتی اولین حضور تصادفی در این فصل از رقابت های لیگ جزیره هم نمی تواند آینده علیرضا در بین شاگردان گراهام پوتر را تضمین کند از همین رو باید دید در ژانویه 2020 چه سرنوشتی گریبانگیر ستاره ایرانی خواهد شد».

دیدگاه‌ها