کد خبر : 1655435 | 22 آذر 1398 ساعت 13:57 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیام رونالدو به ساری: می‌خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم

کریستیانو رونالدو با ارسال سیگنالی برای مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس گفت مایل است در خط حمله در کنار دیبالا و ایگواین بازی کند.

پیام رونالدو به ساری: می‌خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ یوونتوس که در دیدار اخیر این تیم مقابل لورکوزن به مدت سی دقیقه در کنار ایگواین و دیبالا بازی کرده بود می‌گوید از بازی در این خط حمله سه نفره راضی است و ترجیح می‌دهد در ادامه هم در کنار آنها بازی کند.

 

1459280

 

رونالدو در این باره گفت:" من با دیبالا و ایگواین راحتم. ما همدیگر را عالی درک می‌کنیم. البته تصمیم با مربی است ولی ما با همدیگر خیلی خوب کار می‌کنیم".

 

مائوریتزیو ساری هم در پاسخ به پیام رونالدو به خبرنگاران گفته بود:" نمی‌دانم که آیا می‌توانیم از اول بازی از آنها در کنار هم استفاده کنیم یا نه. من در این بازی منتظر ماندم تا شرایط ایده‌آل برای استفاده همزمان از هر سه نفر آنها بوجود بیاید. اگر در نیمه اول از سه نفر آنها استفاده می‌کردم نتیجه احتمالا چیز دیگری می‌شد. وقتی احساس کردم تیم آلمانی در حال کم آوردن است آنها را با هم در پیشانی خط حمله گذاشتم. البته معنی‌اش این نیست که این فرمول به زودی مدام تکرار می‌شود، حداقل از اول بازی شاهد چنین چیزی نخواهیم بود".

 

 

دیدگاه‌ها