کد خبر : 1655482 | 22 آذر 1398 ساعت 17:44 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

گولسیانی طلسم را شکست و 4 گله شد؛

بالاخره سپاهان با پنالتی گل زد !

شاگردان امیرقلعه نویی که روند خوبی در به ثمررساندن پنالتی هایشان نداشتند، بالاخره با ضربه ولسیانی سومین پنالتی فصل را به تور رساندند.

بالاخره سپاهان با پنالتی گل زد !

به گزارش "ورزش سه"، آخرین پنالتی از دست رفته سپاهان در لیگ نوزدهم به دیدار برابر پارس جنوبی جم بازمی گردد که استنلی کی روش پشت توپ قرار گرفت تا پس از هدر دادن پنالتی مقابل ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان، سومین پنالتی متوالی را از دست بدهد.


بازیکنان سپاهان در جام حذفی سال گذشته اگرچه ضربات خوبی در دو دیدار برابر نساجی مازندران و مس کرمان زدند ولی در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس و پس از اینکه کی روش دو پنالتی را از دست داده بود، کیانی در غیاب مهرداد محمدی پنالتی دقیقه 116 را زد و توپ به بیرون رفت تا سپاهانی خاطره خوشی از ضربات پنالتی برایشان ثبت نشود.


در این فصل هم شرایط از این حیث برای سپاهان خوب پیش نرفته بود؛ ولسیانی اولین پنالتی فصل را در دیدار برابر ماشین سازی از دست داده بود و در دیدار برابر پارس جنوبی جم هم بار دیگر استنلی کی روش ضربه اش را به بیرون زد تا 2 امتیاز حساس برای شاگردان امیرقلعه نویی از دست برود.


در نهایت هفته پانزدهم رقابت های لیگ پانزدهم رسید و مهدوی در دقیقه 20 در سوت خود به نشانه پنالتی دمید تا بار دیگر ولسیانی پشت ضربه پنالتی بایستد و سومین پنالتی فصل سپاهان را به گل تبدیل کند.


مدافع مستحکم و 30 ساله سپاهانی ها در شرایطی که این روزها زوج خود عزت پورقاز را از دست داده، راه فصل گذشته این بازیکن را در پیش گرفته و حالا در 15 مسابقه، 4 گل به نام اوثبت شده تا در کنار ایوب والی گلزن ترین مدافعین لیگ برتر لقب بگیرند. ولسیانی پیش تر در دیدار برابر ذوب آهن، استقلال و شهر خودرو گلزنی کرده بود و نشان می دهد در فرم ایده آلی به سر می برد.

دیدگاه‌ها