کد خبر : 1655484 | 22 آذر 1398 ساعت 17:58 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرواکنش‌های رحمتی راهی برای کسب امتیاز

دو موقعیت نساجی در نیمه دوم با دو سوپرواکنش از دست رفت. مهدی رحمتی قطعا امروز نفر اول ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود.

به گزارش "ورزش سه"، قطعا یکی از بازی های مهم این هفته از رقابت های لیگ برتر در قائمشهر برگزار شد. دیداری که طی آن شهرخودرویی ها در این شهر روبروی نساجی قرار گرفتند تا به دنبال سه امتیازی باشند که طبیعتا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

 

نیمه اول این بازی شهرخودرویی ها تیم بهتر میدان بودند و چند فرصت خوب نیز به دست آوردند و البته نتوانستند از آنها استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. اما در نیمه دوم دیدار می توان نساج ها را تیم برتر میدان دانست و هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم احاطه آنها بر بازی بیشتر از قبل می شد. فشار زیاد قائمشهری ها چند بار نیز چیزی نمانده بود تا دروازه شهرخودرو را باز کند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و در این میان مهدی رحمتی را می توان سد رسیدن نساجی به دروازه مشهدی ها به حساب آورد.

 

 

رحمتی در این دیدار در دو موقعیت توانست با سوپرواکنش های خود مانع از باز شدن دروازه و در نهایت کسب امتیاز از ورزشگاه شهید وطنی شود. او ابتدا در دقیقه 49 روی ضربه راه دور و والی و غافلگیرانه هافبک نساجی چی ها با شیرجه ای تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. رحمتی اما در دقیقه 68 یک بار دیگر توانست با حرکت زیبای خود دروازه شهرخودرویی ها را بسته نگه دارد. او در این دقیقه ضربه سنگین مهاجم نساجی را در موقعیت روبروی خود با کف دست به کرنر فرستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها