کد خبر : 1655489 | 22 آذر 1398 ساعت 18:09 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

90 دقیقه بازی دست ما بود ولی باز نزدیم؛

دهقانی: از مهاجری برای دعوت به تیم ملی ممنونم

هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید استرس یکی از دلایل گل نشدن توپ های این تیم است.

دهقانی: از مهاجری برای دعوت به تیم ملی ممنونم

به گزارش "ورزشه سه"، رضا دهقانی وینگر سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پایان دیدار تیمش برابر شهر خودرو که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در میکسدزون خبری ورزشگاه وطنی گفت: همانطور که دیدید کاملا مسلط به بازی بودیم و 90 دقیقه توپ دست ما بود. موقعیت های بسیار خوبی داشتیم ولی مثل بازی های قبل استفاده نکردیم. اما فکر می کنم هواداران از بازی ما لذت می برند. به امید خدا نیم فصل نزدیک است و تیم را تقویت می کنیم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را در نیم فصل دوم شاد کنیم. ما با تمام وجود تلاش می کنیم و بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم تیمی باب میل هواداران ایجاد کنیم.


از دهقانی در مورد مهاجمان نساجی پرسیده شد و اینکه هم خودش و هم سایر مهاجمان به نظر می رسد باید دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشند. او در پاسخ به این سوال گفت: ما روی موقعیت ها خوب کار می کنیم. به هر حال وقتی تیم گل نمی زند، وارد استرس و فشار می شود. تمرینات خوبی انجام می دهیم. امیدوارم گل هم بزنیم و رفته رفته شرایط تیم را بهبود بدهیم.


از رضا دهقانی در مورد دعوتش به لیست تیم ملی امید پرسیده شد. او در این زمینه گفت:‌ قبلا هم دعوت شده بودم ولی به دلیل اینکه در سپاهان کمتر بازی می کردم و ترافیک بازیکن بود، کمتر دیده شدم. خدا را شکر اینجا شرایط خوب است و بازی می کنم و بیشتر دیده شده ام. امسال چند جا مصاحبه کرده ام، از نساجی تشکر کرده ام. امیدوارم در آینده هم نساجی و هم من بتوانیم بیشتر از این ها به هم کمک کنیم. ضمن اینکه باید از آقای مهاجری تشکر کنم که بیشترین تاثیر را در ماه های اخیر در فوتبال من داشته است و واقعا باید از ایشان و اطمینانی که به من داشته اند، تشکر کنم.

دیدگاه‌ها