کد خبر : 1655509 | 22 آذر 1398 ساعت 18:55 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان سرانجام در خانه پیروز شد؛

شکست‌ناپذیری پیکان به 2000 روز نرسید!

شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند در خانه از سد شاگردان فرکی بگذرند و موقتا به صدر جدول تکیه زنند.

شکست‌ناپذیری پیکان به 2000 روز نرسید!

به گزارش "ورزش سه" امروز در نقش جهان، شاگردان ژنرال پس از سه تساوی سخت برابر نساجی، استقلال و شهر خودرو آمده بودند تا با عبور از پیکان، موقتا به صدر جدول تکیه بزنند؛ از همان ابتدای بازی طلایی‌پوشان اصفهان نمایش خوبی را از خود ارائه دادند و اگر بخت با آنها یار می‌بود، کی روش استنلی می‌توانست زودتر دروازه شیخ ویسی را باز کند اما تیرک دروازه مانع از آن شد.

 

در ادامه سرنگونی کی‌روش باعث شد تا نقطه پنالتی را رضا مهدی قاضی میدان نشان دهد؛ گولسیانی توانست طلسم از دست رفتن پنالتی‌ها را بشکند و گل اول سپاهانی‌ها را بشکند. پس از گلزنی بازهم سپاهانی‌ها روی دروازه پیکان فشار آوردند که در دقیقه پایانی نیمه نورافکن توانست با شوتی زیبا و دیدنی از پشت محوطه دروازه پیکان را فرو بریزد.

 

در نیمه دوم اما بازی متعادل‌تر دنبال شد و در پایان، این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که توانستند جشن پیروزی را به پا کنند و موقتا به صدر جدول بروند؛ البته اگر استقلالی‌ها فردا با پیروزی برابر شاهین، بتوانند به صدر جدول بازگردند بازهم سپاهانی با استفاده از فرصت بازی معوقه این بخت را دارند تا به عنوان قهرمانی نیم فصل برسند.

 

نکته جالب آنکه سپاهانی‌ها پس از 5 سال و 4 ماه موفق شدند در خانه از سد پیکان بگذرند؛ آماری نزدیک به 2000 روز که پیش از رسیدن به این عدد ویژه، شاگردان قلعه نویی موفق به شکست طلسم آن شدند و از سد شاگردان فرکی گذشتند.

 

خبرنگار: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها