کد خبر : 1655516 | 22 آذر 1398 ساعت 19:18 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیت سعید: پنالتی روی من صد در صد بود

وینگر فولادی ها معتقد است که داور دیدار در دیدار با تراکتور باید خطای مدافع حریف روی وی را اعلام می کرده و با این اشتباه سهوی یک پنالتی آنها سوخته است.

بیت سعید: پنالتی روی من صد در صد بود

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید وینگر سوسنگردی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار با تراکتور در تبریز گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. آنالیز خوبی روی تیم تراکتور داشتیم، آنها بسیار پرمهره هستند و کاپیتان های تیم ملی را در اختیار دارند. با این حال ما هم فولاد هستیم و برای برد به میدان رفتیم.

 

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی را تحت کنترل داشتیم و برنامه های کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم، اما متاسفانه روی یک صحنه مشکوک گل خوردیم، فکر می کنم در آن صحنه توپ به دست خانزاده خورد و سپس وارد دروازه ما شد. با این حال به نظر داور احترام می گذاریم اما این اشتباهات کمر تیم ما را خم کرده است.

 

1459639

 

بیت سعید درباره صحنه مشکوک پنالتی گفت: واقعا نمی دانم چگونه پنالتی اعلام نشد، قطعا پنالتی بود و روی من خطا شد. فکر می کنم اگر پنالتی اعلام می شد روند بازی تغییر می کرد و ما به هیچ وجه در این دیدار لایق باخت نبودیم.

دیدگاه‌ها