کد خبر : 1655530 | 22 آذر 1398 ساعت 19:54 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه مشکوکی نبود که بازی را تحت تاثیر قرار دهد؛

نیازمند: باید با هجمه ها علیه سپاهان بجنگیم

پیام نیازمند می گوید تیم فوتبال سپاهان تیم برتر میدان بوده و اصلا صحنه مشکوکی در بازی نبوده که بتواند نتیجه بدست آمده توسط آنها را تحت تاثیر قرار بدهد.

نیازمند: باید با هجمه ها علیه سپاهان بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر پیکان که با پیروزی 2 بر صفر تیمش همراه شد و این تیم پس از چند مسابقه در نهایت هر سه امتیاز بازی را گرفت، اینگونه حرف هایش را در گفتگو با خبرنگاران آغاز کرد: بعد از چند بازی، بازی را به سه امتیاز تمام کردیم که جای خوشحالی دارد.


او در مورد پنالتی سپاهان و اینکه بوده یا خیر، عنوان کرد: من ویدئو را دیدم و مهران موسوی دست استنلی را کشید. به نظرم درست بود.


از نیازمند در مورد صحنه مشکوک پنالتی پیکان پرسیده شد که او گفت: نه اصلا نبود. جلوی من بود و هیچ اتفاقی نیفتاد.


خبرنگاری از نیازمند پرسید که هجمه ای علیه سپاهان ایجاد شده که پیروزی های این تیم را بیشتر به داوری ها مرتبط می کنند. نیازمند در واکنش به این موضوع که حمودی هم همین حرف را زده، بیان کرد: آقای حمودی دوست خوب من است ولی صحنه مشکوکی در این بازی وجود نداشت که بخواهد نتیجه را تعیین کند. ما تیم برتر زمین بودیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. پیکان هم موقعیت هایی داشت ولی ما بهتر بودیم. هجمه ها هم به خاطر این است که تیم بالای جدول هستیم و این موضوع طبیعی است. تیم ها اشتباهات داوری را می بینند و آن چیزهایی که به ضرر ما رخ می دهد را نمی بینند. مثلا ما رفتیم و در قائمشهر بازی کردیم. هیچ کس از گل اول این تیم حرفی نزد و همه از گل دوم ما حرف زدند. به هر حال ما باید بجنگیم علیه این هجمه هایی که وجود دارد و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها