کد خبر : 1655532 | 22 آذر 1398 ساعت 19:57 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمودی: نیازمند نبود بازی مساوی می‌شد

مدافع راست باتجربه تیم فوتبال پیکان با انتقاد از عملکرد داوری معتقد است در حق تیم‌هایی که طرفدار ندارند اجحاف می‌شود.

حمودی: نیازمند نبود بازی مساوی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و دیدنی دو تیم سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش‌جهان در خاتمه با پیروزی دو بر صفر شاگردان قلعه نوعی به اتمام رسید تا این تیم به‌طور موقت صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شود.


پس از پایان این دیدار علی حمودی مدافع راست و باتجربه پیکان در خصوص این دیدار گفت: «متأسفانه داور این دیدار برای سپاهان یک پنالتی می‌گیرد و در صحنه مشابه برای ما اعتقادی به پنالتی ندارد. من به سرپرست بازی هم گفتم که دفعه بعدی دیگر لازم نیست یک داور از جایی دیگر بیاورند و به نظرم از همان اصفهان یک داور برای این بازی در نظر بگیرند تا خیال همه راحت شود. واقعاً چرا باید به این شکل باشد و ما چندمین بازی است که از داوری ضربه می‌خوریم.»


 وی در ادامه افزود: «به نظر من در این بازی، مخصوصاً در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی را داشتیم و معتقد هستم که می‌توانستیم این بازی را به‌تساوی بکشانیم، اما متأسفانه روز خوب پیام نیازمند بود و اجازه نداد تا ما به گل برسیم.»


حمودی مجدداً با اشاره به مشکلات داوری اظهار داشت: «در خصوص داوری چیزی نیست که من بخواهم آن را بزرگ‌نمایی کنم. در دیدار قبلی مقابل سپاهان گل آفساید خوردیم و در این دیدار هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. فیلم هر دو صحنه هم موجود است. متأسفانه حرفی هم اگر بزنیم سریع با جریمه مواجه می‌شویم ولی واقعاً باید یک فکری به حال تیم‌های که طرفدار ندارند باید بشود.»

دیدگاه‌ها