کد خبر : 1655546 | 22 آذر 1398 ساعت 20:57 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: تبریک به کلوپ بابت تمدید قرارداد با لیورپول

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث یورگن کلوپ بابت تمدید قرارداد با لیورپول تبریک گفت.

لمپارد: تبریک به کلوپ بابت تمدید قرارداد با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث خواهد بود. شاگردان فرانک لمپارد در هفته‌های اخیر نتایج پر نوسانی را در لیگ برتر کسب کرده اند. شکست هفته گذشته چلسی باعث شد که این تیم به طور کامل از کورس قهرمانی عقب بماند و حتی جایگاه چهارم این تیم نیز به خطر بیفتد. آبی های لندن می‌توانند با پیروزی در بازی فردا وضعیت خود را در جدول لیگ‌برتر بهبود ببخشند.

فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث شرکت کرد.

حضور چلسی در بین چهار تیم بالای جدول؟
راه طولانی در پیش داریم. ما باید کارهای زیادی در آینده انجام دهیم و باید با تمرکز بالا رو به جلو حرکت کنیم. این موضوع مهم خواهد بود که به مردم ثابت کنیم که آنها در بعضی از موارد در مورد ما اشتباه کرده‌اند.

 

1459668

 


خرید در ژانویه؟
ما به بازیکنان با سرعت فوق العاده نیاز داریم که بتوانند در پیشرفت تیم به ما کمک کنند. از ترکیب کنونی تیم رضایت کامل دارم اما به طور کلی دوست دارم بازیکنانی به چلسی بیایند که واقعا خواهان حضور در اینجا هستند.

آخرین وضعیت مصدومان چلسی؟
توموری هنوز به مرز آمادگی نرسیده است اما امیدواریم که هفته آینده در تمرینات حاضر شود. لوف توس چیک دیگر مصدوم ما است که فکر می‌کنم او به چند هفته دیگر برای ریکاوری احتیاج داشته باشد.

پولیسیچ و امکان پیشرفت در ادامه؟
معتقد هستم که او می‌تواند خیلی بیشتر از اینها پیشرفت کند. به خاطر فرم و عملکردی که از خود ارائه می دهد بی نهایت هیجان زده و خوشحال هستم. انتظارات زیادی از پولیسیچ دارم و هر روز نیز بر این انتظارها اضافه خواهد شد.

 

 

1459669

 


صحبت با اولیویه ژیرو؟
با هیچ کدام از بازیکنانم در مورد نقل و انتقالات زمستانی صحبت نکرده‌ام اما در همان زمان این کار را انجام خواهم داد. از حضور ژیرو در چلسی خوشحال هستم و او در تمرینات نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه می دهد.

تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول؟
لیورپول طی سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته است. آنها در حال حاضر یک رقیب بسیار بزرگ برای ما به حساب می‌آیند. در حال حاضر مربیان بزرگی در لیگ برتر حضور دارند و به کلوپ نیز بابت تمدید قراردادش تبریک می گویم چرا که او شایستگی این موضوع را داشت.

دیدگاه‌ها