کد خبر : 1655568 | 23 آذر 1398 ساعت 00:46 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: کوتینیو بار دیگر کیفیتش را نشان خواهد داد

هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی تیمش، در مسیر درست قرار دارد.

فلیک: کوتینیو بار دیگر کیفیتش را نشان خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که در تابستان به طور قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست، در این مدت در 19 بازی برای باواریایی ها، 4 گل زد و 5 پاس گل داد.


او در پیروزی 3-1 تیمش مقابل تاتنهام در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز موفق به گلزنی شد و همین مسئله تحسین فلیک را به همراه داشت.


سرمربی موقت بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل وردربرمن به خبرنگاران گفت:" او مقابل تاتنهام خیلی خوب بازی کرد. برای او مهم بود که خوب بازی کند. 


او در مسیر درستی قرار دارد. آمدن به آلمان و جا افتادن فوری در تیم راحت نیست. او بار دیگر کیفیتش را نشان خواهد داد."


با مصدومیت کینگزلی کومان، کوتینیو اکنون این شانس را دارد که در دیدار مقابل برمن، به عنوان وینگر چپ به میدان برود؛ پستی که آلفونسو دیویس هم می تواند در آن بازی کند.

 

1451730


 فلیک در پاسخ به این سوال که آیا از این ستاره برزیلی در این دیدار در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد، گفت:" باید ببینیم. من از آلفونسو خیلی راضی هستم. او در کارهای دفاعی خیلی خوب کار کرده است. سرعت او، او را به یک مهره باارزش در عقب زمین تبدیل کرده است.


او همچنین در کار با توپ بسیار قوی است. من واقعا از پیشرفت او لذت می برم."


بایرن در حال حاضر با 7 امتیاز اختلاف نسبت به موشن گلادباخ صدرنشین، در رتبه هفتم جدول بوندس لیگا قرار دارد و فلیک معتقد است که تیمش دیگر فرصتی برای لغزش ندارد.


" ما باید با تمرکز کامل پای به این دیدار بگذاریم. اگر در شرایط 100 درصد نباشیم، برمن می تواند ما را غافلگیر کند. ما می خواهیم سال را با سه پیروزی به پایان برسانیم. کار آسانی نیست اما این هدفی است که ما برای خودمان مشخص کرده ایم. همه چیز بی نقص نیست. هرگز نمی توانید بی نقص باشید.


ما باید با هم بهتر کار کنیم و روی حریفان فشار بیاوریم. ما مالکیت توپ زیادی داریم اما مهم است در مناطق خطرناک توپ را از دست ندهیم."

دیدگاه‌ها