کد خبر : 1655649 | 23 آذر 1398 ساعت 14:47 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست عالمیان مقابل احدی

قهرمانی پتروشیمی در نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز

تیم پتروشیمی قهرمان نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور شد.

قهرمانی پتروشیمی در نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  فدراسیون تنیس روی میز، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مردان کشور با حضور ۸ تیم  از ۲۰ تا ۲۲ آذر در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد. مرحله اول این رقابت‌ها که با ۳ دور بازی و صدر نشینی پتروشیمی بندر امام خاتمه یافته بود در ادامه با انجام ۴ دور پیگیری شد.

 

تیم پتروشیمی بندر امام از مدعیان عنوان قهرمانی پس از عبور از رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با کسب سه پیروزی ۶ بر صفر، پنج بر یک و چهار بر دو به ترتیب مقابل تیم‌های شهرداری کرج، اطلس پویان گیلان و دانشگاه آزاد با ۱۹ امتیاز  صدرنشین نیم فصل اول این مسابقات شد.

 

یکی از نکات جالب  لیگ برتر امسال جدال دو کاپیتان مقابل یکدیگر بود. در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی  مقابل نوشاد عالمیان سه بر یک پیروز شد.

 

تیم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز با ۱۴.۵ امتیاز بعد از پتروشیمی قرار گرفت. این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری چهار بر دو دست یافت، در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و در رویارویی با شهرداری کرج نیز به تساوی دست یافت.

 

پالایش نفت آبادان با برتری ۶ بر ۰ مقابل دبیری تبریز و تساوی مقابل فراسنج و پذیرش باخت پنج بر یک در مصاف با اطلس پویان موفق شد با کسب ۱۱.۵ امتیاز در رده سوم قرار گیرد.


شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با ۱۱ امتیاز، فراسنج تهران با کسب ۹.۵ امتیاز ،اطلس پویان گیلان با ۷.۵ و دبیری تبریز با ۱ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها