کد خبر : 1655682 | 23 آذر 1398 ساعت 16:39 | 82.8K بازدید | 0 دیدگاه

یخ کردیم آقای گابریل کالدرون! (عکس)

پرسپولیس به جز گلی که امیری روی شانس برابر حریف به ثمر رسانده، نمایش کیفی مناسبی نتوانسته برابر حریف به اجرا بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس باوجود پیروزی یک گله برابر سایپا، نمایش قابل قبولی را ارائه نکرده و حداقل در فاکتور موقعیت سازی، موفق عمل نکرده است. آن ها در طول بازی 4 موقعیت گل داشتند که یکی از آن ها گل وحید امیری بود و دیگری هم ضربه سر علی علیپور که روی اشتباه مدافعان سایپا به دست آمد.

 

این در حالی است که حداقل امروز پرسپولیس با تمام نفرات خود به زمین رفته است. در خط هافبک و حمله، حضور احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور و در ادامه فرشاد احمدزاده سرخپوشان را امیدوار به عملکردی هجومی کرد اما پس از گل، شاگردان کالدرون ترجیح دادند که به کنترل روند بازی بپردازند.

 

البته شاید این تاکتیک در شرایطی ثمربخش باشد که اختلاف گل بیش از یک باشد. چرا که در همین دقایق پایانی مسابقه نیز سیوهای فوق العاده رادوشوویچ دروازه پرسپولیس را نجات داد و چه بسا در غیر این صورت، همین پیروزی یک گله هم از دست سرمربی آرژانتینی می رفت.

 

در سرمای هوای شهر قدس، پرسپولیس نمایش گرم و تماشاگرپسندی را ارائه نکرد اما همین پیروزی اگر حفظ شود، نتیجه ارزشمندی در آخرین بازی نیم فصل خواهد بود. نتیجه ای که قرمزها را با تعداد بازی برابر، بالاتر از رقیب سنتی قرار می دهد. ولی باوجود چنین اتفاقی، گابریل کالدرون باید تلاش بیشتری برای ارائه نمایش بهتر انجام دهد چون بی تردید با این عملکرد نمی توان به هدف اصلی رسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها