کد خبر : 1655809 | 23 آذر 1398 ساعت 23:33 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی، امتیاز آورترین شاهینی در برابر استقلال (عکس)

حسین مالکی زننده تک گل شاهین در دیدار با استقلال با کسب نمره 7 به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در این هفته از مسابقات موفق شد برابر شاهین با نتیجه چهار بر یک پیروز شود و به صدر جدول باز گردد. تیم شاهین بوشهر که نه تنها در جنوب بلکه در تمام ایران محبوب است به تازگی به لیگ بازگشته و تا پایان بازی های نیم فصل تنها شش تساوی به دست آورده و بدون برد کارش را ادامه می‌دهد.

 

تیم شاهین در این فصل هشت بار دروازه حریفان را باز کرده که حسین مالکی شش گل از این هشت گل را به ثمر رسانده و ستاره بی چون و چرای تیمش است. این وینگر رامهرمزی که با تیم‌های پیکان، نفت مسجدسلیمان و شاهین سابقه سه صعود به لیگ برتر را دارد، در کارنامه‌اش بازی در تیم هایی چون فولاد خوزستان، شهرداری ماهشهر و استقلال اهواز دیده می شود.

 

این فصل را می توان متعلق به او دانست، ستاره ای که البته با توجه به وضعیت شاهین هنوز به طور کامل دیده نشده است و قطعا می تواند در صورت تقویت شاهین تعداد گلهای خود را در لیگ افزایش بدهد. وی در بازی با استقلال از سوی سایت یازده.نت به عنوان بهترین بازیکن تیم شاهین با نمره 7 انتخاب شد. او علاوه بر شش گلی که زده، یک پاس گل داده و دو بار نیز برای تیمش کسب پنالتی کرده است.

 

1460134

 

1460136

 

1460135

 

1460133


عکس از: مهدی جعفری

دیدگاه‌ها