کد خبر : 1655994 | 24 آذر 1398 ساعت 19:43 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجدسلیمان

باشگاه‌ها به قوانین نقل و انتقالاتی احترام بگذارند

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با تشکر و قدردانی زیاد از کادر فنی این تیم اعلام کرد که به‌زودی مشکلات مالی را برطرف خواهیم کرد.

باشگاه‌ها به قوانین نقل و انتقالاتی احترام بگذارند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خود در هفته پانزدهم لیگ برتر بازهم نشان داد که میانه خوشی با شکست ندارد و در دقیقه 93 با به ثمررساندن گلی زیبا توسط "عماد میر جوان" از باخت مقابل پارس جنوبی جم گریخت تا در کمال تعجب به همراه سپاهان تنها تیمی باشند که بدون حتی یک شکست نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را به پایان می‌برند. در همین خصوص مهران نصیریان مدیر  عامل این تیم در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: «جا دارد به‌واقع از تمام زحمات کادر فنی مخصوصاً مهدی تارتار که توانست با تمام این کمی‌ها و کاستی‌ها کنار بیاید و چنین نتایج بسیار خوبی را رقم بزند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. الحق و الانصاف تارتار به کمک بازیکنان در این فصل با حضور تیم‌هایی که بعضا سرمایه‌گذاری هنگفتی را متحمل شده‌اند کار بسیار بزرگی را انجام داد و هرگز در مقابل هیچ تیمی تن به شکست نداد که این واقعاً دست مریزاد دارد.»


وی در ادامه افزود: «شاید اگر به هرکسی پیش از آغاز بازی‌ها می‌گفتیم که نفت مسجدسلیمان نیم‌فصل را بدون شکست پشت سر خواهد گذاشت به این حرف می‌خندیدند اما این تیم خودش را باور کرد و همه را انگشت‌به‌دهان گذاشت تا اتفاق بزرگی در فوتبال مسجدسلیمان رخ دهد.»


نصیریان دوست در ادامه درخصوص مشکلات مالی که در این فصل گریبان گیر تیم‌های نفتی شد تصریح کرد: «ما تا به حال تنها 20 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخته‌ایم و باور بفرمایید که ما خودمان از هرکسی بیشتر نسبت به عدم پرداخت حقوق این بازیکنان شایسته شرمنده و ناراحت هستیم. اما طبق رایزنی‌هایی که انجام‌شده است این مشکلات در حال برطرف شدن است و ما درصدد هستیم تا به کمک مسئولان شهری و استانی حق بازیکنان را به‌زودی پرداخت کنیم تا نیم‌فصل دوم را انشاء الله با ادامه همین روند استثنایی و روحیه بهتر آغاز کنیم.»


مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از رفتار بعضی از باشگاه‌های لیگ برتری گفت: «متأسفانه اخباری به گوش ما می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه‌های دیگر از همین حالا روند جذب بازیکن را آغاز کرده‌اند و در این راه به‌هیچ‌وجه اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. به‌این‌ترتیب که بدون اینکه ابتدا با باشگاه مربوطه صحبت کنند به سراغ خود بازیکن می‌روند و سعی می‌کنند تا با دادن وعده ‌و وعید نظرش را برای حضور در تیم موردنظرشان جلب کنند که این امر کار درستی نیست.


من خواهشم از همه باشگاه‌ها این است که نسبت به قوانین نقل و انتقالاتی احترام بگذارند و اجازه دهند کار از مجرای قانونی خودش طی شود وگرنه ما مجبورمی شویم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایتمان را مطرح کنیم.»


وی در پایان هم با تشکر از هیئت‌مدیره و تماشاگران تصریح کرد: «در کسب نتایج خوب اخیر باشگاه نمی‌توان از تماشاگران خونگرم مسجدسلیمان به‌راحتی گذشت که به‌واقع اگر حمایت‌های این افراد نبود بدون شک این نتیجه به دست نمی امد و جا دارد از اهالی زاگرس برای حمایتشان نهایت تشکر را داشته باشم. همچنین از هیئت‌مدیره خوبمان نهایت قدردانی را باید به عمل بیاورم که زحمات زیادی را متحمل شدند تا این تیم حالا در میانه‌بالای جدول باشد. آرزو دارم این مجموعه با حل مشکلات مالی و پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان و مربیان، روزهای به‌مراتب شیرین‌تری را در نیم‌فصل بعدی رقم بزنند.»

دیدگاه‌ها