کد خبر : 1656007 | 24 آذر 1398 ساعت 20:16 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فوتبال گاهی اوقات عجیب است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام به تمجید از ذهنیت تیمش در دیدار مقابل ولورهمپتون پرداخت.

مورینیو: فوتبال گاهی اوقات عجیب است

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ناکامی تیم های مدعی کسب سهمیه مانند لستر، چلسی و یونایتد در کسب پیروزی، تاتنهام در شبی دشوار و با گل دقیقه 92 یان فرتونگن موفق شد ولورهمپتون را مغلوب کرده و خود را به رده پنجم جدول لیگ برتر برساند. ژوزه مورینیو از نمایش تیمش و روحیه مبارزه طلبی آنها برای کسب پیروزی در این دیدار مهم تمجید کرد.

 

1460491

 

ژوزه مورینیو گفت: "فوتبال گاهی اوقات عجیب است. بدون آن گل دقایق پایانی، ولورهمپتون می توانست یک امتیاز از این دیدار بگیرد و ما نیز از نتیجه راضی نباشیم، اما یک تیم برنده با چنین ذهنیتی بازی را شروع می کند. مفهوم تیم بر این پایه، تیمی است که قادر به کسب پیروزی باشد. این مسابقه نمونه کامل از فوتبالی است که فقط یک تیم می تواند برنده آن شود و شما باید آن تیم باشید.

 

مشکل خط دفاعی نیست و موضوع معطوف به کل تیم است و وقتی سه بازیکن هجومی من همانند ابتدای بازی تا پایان پرس شدیدی انجام می دهند، شما می دانید که نمی توانید در تمام طول بازی این روش را پیاده کنید. از آن دسته پیروزی هایی به دست آوردیم که کیفیت بالایی در زمین به نمایش نگذاشتیم. البته ولورهمپتون نیز تیم بسیار بسیار خوبی است و من قبل از مسابقه این را گفتم و بعد از مسابقه هم همین را می گویم. ولوز تیم باکیفیتی است و بازی کردن در برابر آنها بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها