کد خبر : 1656009 | 24 آذر 1398 ساعت 20:27 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: گلایه از داوری دیگر فایده ای ندارد

اوله گونار سولسشر سرمربی یونایتد معتقد است گل اورتون مقابل تیمش خطا بوده است.

سولسشر: گلایه از داوری دیگر فایده ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در روزی که فرصت خوبی برای رسیدن به تیم های بالای جدول داشت، مقابل اورتون با نتیجه 1-1 متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. حالا اوله گونار سولسشر از رقم خوردن این نتیجه ابراز ناامیدی کرده و تیمش را مستحق پیروزی خطاب کرده است.

 

1460493

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما ناامید هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. ما در پایان ایده ای برای کسب پیروزی نداشتیم. البته ما حریف را عقب نگه داشتیم و اگر قرار بود تیمی در این دیدار لایق پیروزی باشد، آن تیم ما بودیم.

 

بعد از سپری کردن یک نیمه اول ناامید کننده توانستیم به بازی بازگردیم، اما یونایتد نباید چنین گل هایی مانند این دیدار از روی ضربات ایستگاهی دریافت کند. البته گل اورتون خطا بود و گرچه در این شرایط هیچ فایده ای ندارد که من از داوری گلایه ای داشته باشم، اما بازوهای بازیکن حریف بر روی شانه های داوید دخیا بود و دروازه بان ما قصد داشت توپ را مشت کند.

 

گلزنی میسون گرین وود باعث تعجب من نشد. این بازی شماره 4000 است که بازیکنی با این آمادگی در ترکیب یونایتد حضور پیدا می کند و قرار نیست این عادت ترک شود. ما چنین فلسفه ای داریم و بازیکنان دیگری از باشگاه های بزرگ جذب می کنیم و این فلسفه همیشه حفظ خواهد شد. ما امروز ناامید شده ایم اما چهارشنبه شب دیدار یک چهارم نهایی جام اتحادیه را در پیش رو داریم و من یک ترکیب بزرگ و قدرتمند دارم و باید بازیکنان مورد نظر را انتخاب کنم."

دیدگاه‌ها