کد خبر : 1656085 | 25 آذر 1398 ساعت 11:22 | 68.9K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون؛ یک روز پس از رکوردشکنی (عکس)

گابریل کالدرون با ثبت 9 پیروزی در 14 مسابقه، بیشترین تعداد برد را در لیگ دارد و همچنین از آمار میانگین چهار ساله برانکو نیز بهتر عمل کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس سایپا را هم شکست داد تا به نهمین پیروزی خود در لیگ نوزدهم برسد. شاگردان گابریل کالدرون اگرچه چهار باخت هم داشته اند اما با ثبت 9 پیروزی، رکورددار تعداد برد در این فصل فوتبال ایران به شمار می‌روند. پرسپولیس در شرایطی این رکورد را حفظ کرده که برای اولین بار موفق به ثبت سه پیروزی متوالی و هت تریک در لیگ نوزدهم شد و حالا در صورت برد برابر پارس جنوبی و نساجی، به آمار عجیب 11 برد در 16 مسابقه نیز دست خواهد یافت.

 

همچنین پرسپولیس با پیروزی در مقابل سایپا، برای نخستین بار در این فصل به میانگین 2 امتیاز در هر بازی رسید. آن ها اکنون از 14 بازی 28 امتیاز دارند و امیدوارند با حفظ این روند به عنوان قهرمانی برسند. در لیگ برتر ایران هیچگاه پیش نیامده که دو تیم در پایان فصل چنین میانگینی را داشته باشند و طبیعتا رسیدن به چنین رکوردی پس از 30 هفته، به منزله قهرمانی است.

 

برانکو ایوانکوویچ اگرچه در لیگ های شانزدهم و هفدهم رکورد بهتری داشت اما به طور میانگین از 14 بازی ابتدای فصل، 8 برد به دست آورد. اما حالا کالدرون که با انتقاداتی زیادی هم دست و پنجه نرم می کند، از رکورد برانکو عبور کرده و درصدد ثبت رکوردهای دیگر است. نکته جالب این که در ابتدای فصل با شکست مقابل سپاهان و تراکتور، پرسپولیسی ها نگران از دست رفتن رکوردهای دوران ایوانکوویچ بودند اما حالا مرد آرژانتینی آمارهایی جدید و مثبت را به ثبت می رساند.

 

1460654

 

دیدگاه‌ها