کد خبر : 1656086 | 25 آذر 1398 ساعت 12:10 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

آتش‌بازی عجیب و غریب سنت‌اتین، سه مجروح داشت

آتش‌بازی هواداران سنت‌اتین در دیدار دیروز این تیم با PSG صحنه‌های ترسناکی به وجود آورد و به مصدوم و مجروح شدن سه نفر از نیروهای حراست ورزشگاه خانگی این تیم منجر شد.

آتش‌بازی عجیب و غریب سنت‌اتین، سه مجروح داشت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و سنت‌اتین که دیشب در لیگ1 فرانسه، لوشامپیونا برگزار شد و در نهایت با برتری 4-0 تیم مهمان PSG به پایان رسید، در اواخر بازی به دلیل شدت بالای آتش‌بازی پرحجم هواداران سنت‌اتین که در استادیوم خانگی‌شان حضور داشتند برای مدتی متوقف شد. این آتش‌بازی‌ها در نهایت باعث شد سه نفر از مامورین حراست و امنیتی ورزشگاه دچار جراحت شوند.

 

1460657

 

در دقیقه 89 بازی که در استادیوم خانگی سنت‌اتین، استاد ژفری- گیشار برگزار می‌شد، زمانی که کیلین امباپه گل چهارم تیمش را وارد دروازه سنت‌اتین کرد، هواداران افراطی سنت‌اتین که به گروه "کوپ نورد" معروفند با آتش زدن حجم بالایی از مواد محترقه و وسایل آتش‌بازی عملا سکوهای استادیوم را به آتش کشیدند.

 

با اینکه تماشای این صحنه‌ها برای بینندگان تلویزیونی جذابیت بصری داشت ولی این حرکت می‌تواند باعث جریمه یا حتی محرومیت باشگاه شود. کما اینکه سرمربی سنت‌اتین هم در پایان بازی گفت که این حرکات لازم نبوده است.

 

سرمربی پاری سن ژرمن، توماس توخل هم از این آتش‌بازی شدید شکایت داشت و در پایان بازی گفت:" من هیچوقت چنین چیزی ندیده بودم. این دیگر زیاده‌روی است، مگر نه؟ مثل شب سال نو شده بود".

 

 

دیدگاه‌ها