کد خبر : 1656095 | 25 آذر 1398 ساعت 11:50 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌خبر: برنامه فرانسه و تونس به ما نمی‌خورد

والیبال بدون بازی تدارکاتی در راه انتخابی المپیک!

تاکنون هیچ بازی دوستانه ای برای تیم ملی والیبال در راه آماده سازی برای انتخابی المپیک فراهم نشده است.

والیبال بدون بازی تدارکاتی در راه انتخابی المپیک!

به گزارش  "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که چند روزی است تمرینات خود را زیر نظر ایگور کولاکوویچ و با حضور بازیکنان حاضر در لیگ برتر آغاز کرده، هنوز هیچ دیدار دوستانه‌ای در برنامه خود ندارد.


با اینکه سرمربی تیم ملی درخواست برگزاری بازی تدارکاتی را قبل از حضور در انتخابی المپیک داده بود، هنوز مسئولان فدراسیون موفق نشدند هیچ مسابقه ای را با توجه به زمانبندی موجود فراهم کنند.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به "ورزش‌سه" گفت: ما درخواست هایی دادیم و درخواست‌هایی هم داشتیم، اما برنامه هیچ کدام از تیم‌ها به ما نمی‌خورد. فرانسه از ما دعوت کرد به این کشور برویم، اما زمانی که آن‌ها می‌خواستند بازی برگزار شود، هنوز لژیونرهای ایرانی به تیم ملی اضافه نشده‌اند. از سوی دیگر تونس هم از ما خواست که به این کشور برویم، اما هدف ما این است که در ایران بازی دوستانه برگزار کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط ممکن است تیم ملی قبل از سفر به چین هیچ مسابقه تدارکاتی نداشته باشد، عنوان کرد: فعلا که برنامه تیم‌های دیگر به ما نمی‌خورد. ما به رایزنی‌ها باز هم ادامه می دهیم.


تیم ملی والیبال ایران باید ۱۴ دی ماه راهی چین شود و از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه هم در انتخابی المپیک با رقبای آسیایی دیدار می کند.

دیدگاه‌ها