کد خبر : 1656097 | 25 آذر 1398 ساعت 11:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر دبیر جشنواره استارتاپ‌های ورزشی کشور؛

برگزاری گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های ورزشی کشور

جشنواره استارتاپ اسپورت شو 2020 از 24 تا 27 دی ماه هم زمان با سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و محصولات نوین در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

برگزاری گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های ورزشی کشور

به گزارش "ورزش سه"، در این نمایشگاه شرکت ها و استارتاپ ایرانی آخرین دستاوردها و نوآوری های فناورانه ورزشی خود را به نمایش خواهند گذاشت.


یعقوب سالکی نیا دبیر جشنواره استارتاپ شو 2020 ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری تهران، پژوهشگاه علوم ورزشی، فدراسیون های ورزشی، و سایر نهادها، سازمان ها و افراد، قرار است بستری برای گردهمایی اکوسیستم استارتاپی ورزشی، شامل شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، سرمایه‌گذاران، مخترعین، منتورها و رسانه‌های مرتبط ایجاد کند.

 

وی در خصوص محورهای این جشنواره گفت: محورهای نمایشگاه با تاکید بر محوریت ورزش در حوزه های سلامت و ورزش شهروندی، تجهیزات و ملزومات هوشمند، اینترنت اشیا، نانو فناوری، خدمات از راه دور، بازارگاه و فروشگاه های مجازی، اشتراک اماکن ورزشی و غیره می باشد.


این نمایشگاه در چهار روز برگزار و طی آن رویداد های متنوعی شامل شبکه سازی، ارائه به سرمایه گذاران، پنل های حل مسئله، ایده پردازی و غیره در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

با تشکیل شورای داوری جشنواره مقرر گردیده است تا به استارتاپ های برگزیده ورزشی جوایز ارزنده ای اهدا شود.


استارتاپ ها می توانند جهت حضور با مراجعه به سایت www.ssports.ir نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام نمایند.

 

1460672

دیدگاه‌ها